بااقتصاد
1399/06/21
13:20
بازگشایی نماد "مدیر" از طریق سازمان بورس اعلام می شود/ بازنشستگان نگران ارزش سهام "مدیر" نباشند

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تلاش هستیم که نماد "مدیر" با هماهنگی سازمان بورس و براساس شرایط بازار سرمایه ظرف روزهای جاری بازگشایی می شود.

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری در گفت و گو با خبرنگار «بااقتصاد» با بیان اینکه بازگشایی نماد به خصوص در مورد صندوق های ETF وابسته به شرایط بازار سرمایه است، گفت: مجوز فعالیت نماد پس از پذیره نویسی صادر شد و عملا صندوق از هفته پیش شروع به خرید سهام کرد. پس شرایط ریزشی بازار در چند هفته گذشته تاثیر خاصی بر روی قیمت صندوق نگذاشته و افت قیمت خاصی را نداشته ایم. ایشان نیز اعلام کردند که خوشبختانه در هفته گذشته سهام پرپتانسیل با قیمت های پایین برای صندوق خریداری شد و در حال حاضر نیز بیش از ۶۰درصد صندوق نقد میباشد که افت بازار روی ان تاثیر نخواهد داشت.


طهماسبی همچنین اعلام کرد که همزمان با بازگشایی سهامداران محترم میتوانند به صورت روزانه قیمت و ارزش صندوق را از طریق سایت آن رصد کنند.


طهماسبی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران به ویژه بازنشستگان کشوری که در این صندوق اقدام به خرید سهام و سرمایه گذاری کردند نگران نباشند و تا زمان اعلام سازمان بورس و بازگشایی نماد "مدیر" صبر کنند. ضمنا پس از بازگشایی حمایت کامل از صندوق صورت خواهد گرفت.


صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد "مدیر" از ۱۱ تا ۲۲ مردادماه امسال از طریق فرابورس به قیمت پایه ۱۰ هزار ریال و با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریالی عرضه شد که با وجود پیش بینی ۱۰ روزه برای خرید سهام، ظرف سه روز تکمیل و نماد آن بسته شد. اکنون سرمایه گذاران از جمله ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری منتظر بازگشایی مجدد و امکان خرید و فروش این سهام هستند.


انتهای خبر

0
0