تدبیر فردا
1400/08/01
18:02
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆1400/08/01 با سلام خدمت دوستان بازار چهارشنبه و امروز وضعیت جالبی نداشت، بازاری #منفی و نامناسب را داشتیم که در این دو روز #ع...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۱۴۰۰/۰۸/۰۱




با سلام خدمت دوستان


بازار چهارشنبه و امروز وضعیت جالبی نداشت، بازاری #منفی و نامناسب را داشتیم که در این دو روز #عرضه‌ها بسیار شدت گرفته بود و #ریزمعالات وضعیت اصلا مناسبی را نداشتند.



یک #نکته‌ی‌مثبت در دل بازار بود که #سهامدران و #بازیگردانان سهام اصلا خروجی که نزدند برایند مثبتی در این دو روز نیز داشته اند.



#خروج‌بیشتر برای افراد حقیقی بوده که خب هنوز اعتماد زیادی بر بازار حاکم نشده است و در یک محدوده ی مقاومتی این گونه وضعیت ها چندان دور از ذهن نیست.




✅ ولی بنده برای بازار کاملا خوشبین هستم و انتظار دارم در همین شش ماهه ی دوم #سال ما #صعود خوبی رو داشته باشیم .



با توجه به این که #قیمتهای #جهانی جهش مناسبی رو زده اند انتظار بر این هست که بنیاد بازار رو به جلو باشد و یک جهش خوب در این مقاطع بزند.



📊تحلیل‌بازارفردا :



برای بازار فردا کاملا انتظار بازاری #متعادل و #نوسانی را خواهیم داشت، فردا باید شاهد حرکت #سهامداران‌عمده باشیم برای نوسان #مثبت‌بازار، انتظار داریم سهام از محدوده ی #منفی خارج شوند و در یک محدوده ی #متعادل و #مثبت شروع به معامله شوند.



(( فردا رو سعی کنید سبد ها رو اصلاح کنید و از این وضعیت بوجود آمده استفاده کنید )).



📊بازارفارکس :



درمورد بازارفارکس #نتایج رو که در بالا قرار دادند، و برای این هفته هم مشابه هفته های قبل عمل میشود و بنده در دوشنبه اکانت رو تحویل میگیرم.



قرارداد ها برای #اکانتهای‌کم‌ریسک در این بازار برای اولین بار برای یک سری از عزیزان امضا شد. امیدداریم که خوب جلو برویم و نتایج رو در اینجا نیز بزارید.



درمورد #شاخص‌های‌مالی تمامی شاخص ها انتظار #روبه‌جلو و رشد تا پایان سال ۲۰۲۱ هست ، امید و چشم انداز مثبتی بر روی این بازار ها هست خصوصا بعد از ارایه ی


#صورتهای‌مالی شرکت های بزرگ.



✅ هفته ی گذشته که ما کاملا با استراتژی خرید بر روی شاخص #نزدک و #داوجونز شروع کردیم و به پایان رساندیم.



✅ این هفته نیز همین استراتژی رو در کار میگیریم و برای #طلا تماما اردر های فروش رو در نظر داریم ( البته اگر ترید مناسبی ببینیم).



درمورد هفته ای که گذشت متاسفانه پایان هفته زیاد جالب برای ما رقم نخورد و شروع هفته ی خوبمان نشد که به اتمام برسانیم. انشاالله در این هفته وضعیت بهتری رقم بخورد.




سوال های زیادی در مورد این بازار برای بنده سیو کرده اند و فرستاده اند فعلا وقتی برای پاسخ گویی به سوالات رو ندارم و سعی میکنم در #قالب‌یک‌ویس به اکثر سوالات در آینده پاسخ بدهم.




ولی درمورد #تسویه‌ی سبد های #کم‌ریسک چه موقع قرارداد سوال پرسیده شده که چرا در متن چیزی نیامده و چه در اینجا زیاد سوال پرسیده اند.



ببینید این اکانت ها بسیار آهسته رشد میکنند و همیشه دور نمای مثبتی را خواهند داشت..



برای تسویه حساب دقیقا مدت معینی رو نمی توان مشخص کرد ولی #هرماه سعی میکنیم تسویه رو انجام دهیم.




موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0