رمزارز نیوز
1403/04/31
19:00
کاردانو تحت تاثیر به‌روزرسانی هایدرا؛ ارزش سرمایه شبکه ۲۰ درصد افزایش یافت!

به‌روزرسانی جدید هایدرا (Hydra) در شبکه کاردانو باعث شده تا شاخص ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم دیفای این شبکه افزایش پیدا کند. طبق داده‌های دیفای‌لاما…

به‌روزرسانی جدید هایدرا (Hydra) در شبکه کاردانو باعث شده تا شاخص ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم دیفای این شبکه افزایش پیدا کند.


طبق داده‌های دیفای‌لاما (DeFiLlama)، ارزش TVL بخش دیفای کاردانو از ۲۴۲.۱۳ میلیون دلار ثبت‌شده در ۶ جولای، به ۲۴۳.۱۷ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ درصدی است.


ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در اکوسیستم کاردانو هم به ۱۵.۸۸ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۲۶۷.۳ میلیون دلار گزارش شده است. این داده‌ها به خوبی نشان‌دهنده حضور قوی و فعال کاردانو در بازار و نفوذ روزافزون آن در اکوسیستم دیفای هستند.


این افزایش پس از آن رخ داده که یکی از اپراتورهای اصلی استخر، استیک ویت پراید (Stake With Pride)، اعلام کرد که به‌روزرسانی هایدرا، حالت خدا (God mode) را در شبکه کاردانو فعال می‌کند.


این به‌روزرسانی به‌طور خاص به نفع شبکه‌های خصوصی لایه ۲ که از توکن بومی کاردانو (ADA) استفاده می‌کنند، خواهد بود. طبق چشم‌انداز هایدرا، این پروتکل‌های لایه ۲ از نرخ تراکنش در ثانیه (TPS) بالا و هزینه تقریبا صفر برخوردار خواهند شد.


در همین حال، قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۰.۲۲ درصدی به ۰.۴۳ دلار رسیده است. برخی از کارشناسان خوش‌بین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز دیجیتال در آینده به ۰.۶ دلار و در نهایت به ۱ دلار خواهد رسید.


انتهای خبر

0
0