بورس نیوز
1403/04/23
15:30
چراغ سبز "تنوین" به درآمد‌های بالا

میزان درآمدی که شرکت تامین سرمایه نوین در خردادماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۸۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۲۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز نشان می‌دهد.

چراغ سبز

بورس‌نیوز: شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۸۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۹۳۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۳ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «بازارگردانی، تعهد پذیره‌نویسی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» درآمد کسب کند.

چراغ سبز

شرکت تامین سرمایه نوین میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۷۸ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت فعال در حوزه تامین سرمایه در خردادماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۸۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۲۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در حوزه تامین سرمایه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

چراغ سبز

بیشترین درآمدزایی که شرکت تامین سرمایه نوین در خردادماه سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند مربوط به «درآمد بازارگردانی» با ۴۹ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش بازارگردانی در سومین ماه دربرگیرندة ۶۳ درصد از درآمد ماهانه "تنوین" بود. مابقی درآمد‌هایی که تامین سرمایه نوین از بخش‌های «تعهد پذیره‌نویسی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۱۸ و ۱۰ میلیارد تومان بود.

چراغ سبز

پایان مطلب برچسب ها : تنوین

انتهای خبر

0
0