بورس۲۴
1400/06/21
21:14
تاثیر شفاف سازی مثبت گروه صنعتی سدید بر سهم پتکو

شفاف سازی مثبت گروه صنعتی سدید در خصوص شرکت پتکو سبب بازگشایی مثبت سهم در بازار منفی امروز شد و نشان داد در صورتی که شرایط بازار متعادل شود، سهم قابلیت رشد قیمتی و حتی صف خرید را دارد...

تاثیر شفاف سازی مثبت گروه صنعتی سدید بر سهم پتکو

بورس۲۴ : شفاف سازی مثبت گروه صنعتی سدید در خصوص شرکت پتکو سبب بازگشایی مثبت سهم در بازار منفی امروز شد و نشان داد در صورتی که شرایط بازار متعادل شود سهم قابلیت رشد قیمتی و حتی صف خرید را دارد.


وسدید مالکیت ۹۵ درصدی شرکت تولید پمپ های بزرگ و توربین آبی پتکو را در اختیار دارد و این شرکت موفق به اخذ قراردادهایی به ارزش ۸.۳ میلیون یورو گردیده است.


با توجه به این که پتکو دارای سود انباشته ۸.۵ میلیاردی می باشد، سود خوبی از محل قراردادهای خود شناسایی و وسدید از این طریق با رشد سودآوری همراه خواهد شد.


همین امر امروز سبب شد تا سهم با رشد قیمتی ۵ درصدی و حجم معاملات ۱۳ میلیون سهم بازگشایی شود.


به نظر می رسد، با توجه به تحولات شرکت های زیر مجموعه کم کم اثرات این تحول بر وسدید نیز تاثیر و هم سود شرکت و هم قیمت سهام وسدید با افزایش همراه شود.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0