آکادمی هلاکوئی
1401/06/18
15:40
همکاری Sky Mavis با Google Cloud

در بیانیه‌ای که به Cointelegraph ارسال شده، Sky…

در بیانیه‌ای که به Cointelegraph ارسال شده، Sky Mavis، خالق Axie Infinity گفت که همکاری خود با Google Cloud را در جهت تقویت امنیت شبکه بلاک چین رونین (Ronin) آغاز می‌کند.


با این همکاری چند ساله، Google Cloud در کنار برندهای Animoca ،DappRadar و Nansen به یک اعتبارسنج سازمانی مستقل برای رونین تبدیل می‌شود. این شرکت نظارت بر بازه بهره‌وری این بلاک چین را بر عهده خواهد گرفت و به امنیت جمعی شبکه کمک می‌کند.


به گفته Viet Anh Ho، یکی از بنیانگذاران Sky Mavis، یکی از دلایل این همکاری، مقیاس‌بندی خودکار Google Cloud و قابلیت‌های استقرار خودکار برنامه آن است.


روما بالاسوبرامانیان (Ruma Balasubramanian)، یکی از مدیران Google Cloud گفت که آنها قصد دارند نقشه راه Sky Mavis را تسریع کنند و شبکه رونین را با زیرساختی ایمن‌تر توسعه دهند.


همکاری با Google Cloud بخشی از تلاش‌های Sky Mavis برای افزایش تدابیر امنیتی این شرکت در جلوگیری از حادثه دیگری مانند هک رونین است. در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰)، هک رونین این شبکه را متحمل ضرر بیش از ۶۰۰ میلیون دلاری کرد. در طول زمان این هک، Sky Mavis تنها ۹ نود اعتبارسنجی داشت. در حال حاضر، این شرکت گفته که ۱۸ نود دارد و در تلاش است تا تعداد آنها را به ۲۱ عدد افزایش دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0