آکادمی هلاکوئی
1400/06/13
15:40
این آلتکوین انفجاری به زودی جای بایننس کوین را خواهد گرفت!

تریدری که با نام مستعار Smart Contractor شناخته…

تریدری که با نام مستعار Smart Contractor شناخته می شود می گوید یکی از آلتکوین های داغ این روزهای بازار، آماده است با ادامه صعود نجومی خود به چهارمین دارایی بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار تبدیل شود.


این تریدر که در سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین را به درستی پیش بینی کرده بود، به ۱۶۱۰۰۰ دنبال کننده خود در توییتر می گوید که سرمایه بازار سولانا به سمتی پیش می رود که به زودی از سرمایه بازار بایننس کوین (BNB) بیشتر خواهد شد.


بر اساس گزارش CoinGecko، در حال حاضر، بایننس کوین در رتبه چهارم، از ارزش بازار ۷۵ میلیارد دلاری برخوردار است، در حالی که سولانا در رتبه هفتم حدود ۴۳ میلیارد دلار سرمایه دارد.


برای پیشی گرفتن از بایننس کوین، سولانا که در حال حاضر با قیمت ۱۴۱.۷۵ دلار معامله می شود، باید با ۸۰ درصد افزایش به قیمت ۲۷۰ دلار برسد و البته BNB با رکوردی نسبی در وضعیت فعلی خود باقی بماند. به عقیده Smart Contractor ، در حال حاضر سولانا در مسیر صعود خود با کمترین مقاومت روبرو است.


“به نظر من SOL به راحتی به ۲۰۰ دلار و حتی بالاتر می رسد”.


گمانه زنی ها درباره حرکات قیمتی این ارز بسیار است. باید منتظر ماند و دید که آیا این پیش بینی ها جامه عمل به تن می کنند یا خیر.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0