رمزارز نیوز
1402/12/20
11:00
بیش از ۱۳ میلیارد شیبا در یک روز سوخت! چرا قیمت SHIB نزولی است؟

قیمت شیبا اینو (SHIB) به‌طور شگفت‌انگیزی و با وجود فعالیت‌های توکن‌سوزی گسترده توسط توسعه‌دهندگان این میم‌کوین، کاهش یافته است.


در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ توکن‌سوزی شیبا، ۲۳۱۳۳ درصد افزایش یافته و بیش از ۱۳ میلیارد توکن از گردش خارج شده است. با توجه به قیمت فعلی شیبا در بازار، این تعداد SHIB تقریبا معادل ۴۶۳۰۰۰ دلار است.


علاوه بر این، توسعه‌دهندگان ۲۸ توکن لیش (LEASH) به ارزش ۲۱۶۰۰ دلار و ۱۹۵۵۱ توکن بون (BONE) به ارزش تقریبی ۲۲۸۷۴ دلار را از سوزانده‌اند. با این وجود، قیمت توکن SHIB بیش از ۲۳ درصد نسبت به سقف سالانه خود در ۵ مارس کاهش یافته است.


علی مارتینز، تحلیلگر تکنیکال ارز دیجیتال، معتقد است که این کاهش قیمت می‌تواند بخشی از مرحله تثبیت باشد که در ادامه ممکن است به ثبت سقف‌های قیمتی جدید منجر شود. قیمت شیبا اینو یک الگوی مثلث متقارن را در نمودار ۴ ساعته تشکیل داده است.


به گفته مارتینز، شکسته شدن مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۸ دلاری می‌تواند باعث رشد ۴۰ درصدی قیمت و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۵۲ دلار شود.

billion-shiba-inu-burned-price-impact

در همین حال جامعه شیبا، فهرست شدن توکن BONE در صرافی بایننس را پیگیری می‌کند. جامعه این ارز دیجیتال در نظرسنجی بایننس به صورت گسترده به این توکن رای داده‌اند.


در حال حاضر، توکن BONE پس از توکن‌های دلیسیوم (AGI) و بیبی دوج (Baby Doge)، بیشترین درخواست فهرست شدن در این صرافی را ثبت کرده است.


فهرست شدن این توکن در صرافی بایننس می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت توکن SHIB نیز عمل کند.


انتهای خبر

0
0