آکادمی هلاکوئی
1400/01/30
20:30
خرید مستقیم آیوتا با ارز فیات، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱

تیم Omoku، برنامه های بلند پروازانه خود را…

تیم Omoku، برنامه های بلند پروازانه خود را در زمینه فراهم کردن راهی برای تبدیل مستقیم فیات به آیوتا، به اشتراک گذاشت. نزدیکترین نقشه راه آن شامل ترکیب API و فعال سازی نقل و انتقالات بانکی برای خرید آیوتا میباشد.


فرصت های بیشتر برای تبدیل فیات به آیوتا


طبق اعلام رسمی اخیر تیم توسعه دهنده نرم افزار Omoku ، روند تعامل بین آیوتا پس از Chrysalis (نوعی سیستم به روز رسانی در آیوتا) و سیستم های پرداخت فیات به طور قابل توجهی آسان میشود. یعنی آدرس های قابل استفاده مجدد آیوتا، اکنون می توانند در حساب Omoku ، برای خرید یکپارچه آیوتا ذخیره شوند.


منتا - خرید مستقیم آیوتا با ارز فیات، در سه ماهه دوم سال 2021منتا - خرید مستقیم آیوتا با ارز فیات، در سه ماهه دوم سال 2021

خریدهای درون برنامه با هزینه پایین (۰.۹ درصد) خواهد بود و گزینه تکرار سفارش نیز در دسترس میباشد. با فعال سازی Chrysalis در ۲۸ آوریل ۲۰۲۱ (۸ اردیبهشت) ، رابط جدید برنامه نویسی (API) ، توسط Omoku در فرآیندهای آیوتا ادغام خواهد شد.


در کنار آن ، تیم Omoku در حال کار بر روی بهبود UX و آموزش های تازه واردهای حوزه رمزارزها، هستند. اما چالش برانگیزترین مرحله، ادغام یکپارچه Omoku با Single Euro Payments Area (SEPA)، میباشد که یک پروتکل کلاسیک پرداختی محبوب فیات، برای مشاغل و افراد است.


مشتریان Omoku قادر خواهند بود، بعد از سه ماه سوم سال ۲۰۲۱، از طریق حساب های بانکی خود آیوتا را خریداری کنند.


اطلاعات نشان می دهد که آیوتا درمسیر توسعه عظیمی قرار دارد


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود ، انتقال به Chrysalis IOTA طی دو روز انجام می شود، در حالی که فعالسازی این نسخه، در ۲۸ آوریل ۲۰۲۱ (۸ اردیبهشت)، تنظیم شده است.


در همین حال ، ابزارهای خودکار که برای ردیابی فعالیت فرآیند توسعه منبع باز در GitHub طراحی شده اند، افزایش در تعهدات و موضوعات آیوتا را ثبت کردند.


با توجه به داشبورد اتوماتیک ProofofGitHub که برای ردیابی مخازن GitHub طراحی شده است ، آیوتا با فعالیت توسعه روزانه در ماه آوریل شماره یک است و پس از آن بیت کوین ، کاردانو ، پولکادات ، کوساما (Kusama) و موارد دیگر ، میباشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0