بورس۲۴
1400/07/10
13:32
محسن مصطفی پور مدیرعامل آهن و فولاد غدیر نیریز شد

در مراسم تودیع و معارفه روز جاری فولاد غدیر نیریز مدیر عامل جدید خود را شناخت.

محسن مصطفی پور مدیرعامل آهن و فولاد غدیر نیریز شد

بورس۲۴ : در مراسم تودیع و معارفه روز جاری فولاد غدیر نیریز مدیر عامل جدید خود را شناخت.


امروز با حضور رییس هیئت مدیره و مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد غدیر نیریز برگزار شد.


طی این انتصاب، محسن مصطفی پور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر نیریز انتخاب شد.


وی از مدیران جوان و خوشنام است و سوابقی همچون معاون بازرگانی سنگ آهن گهر زمین، رییس هیات مدیره هلدینگ نفتی پترو امید ، مدیرعامل گروه شرکت‌های تیام ، عضو هیات مدیره ذوب و احیا روی ، هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر و … را در کارنامه خود دارد .


در این جلسه از محمد مهدی مستقیمی مدیر عامل سابق شرکت نیز تقدیر به عمل آمد، مستقیمی، پیش از این مدیریت عاملی آلومینیوم جنوب(سالکو) را بر عهده داشت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0