رمزارز نیوز
1401/05/06
13:00
امیدواری به متاورس با وجود ضرر هنگفت!

بخش Reality Labs متمرکز بر واقعیت مجازی (VR) و متاورس شرکت متا (فیسبوک سابق)، برای هفتمین سه ماهه متوالی ضرر… مطالعه مطلب ...

بخش Reality Labs متمرکز بر واقعیت مجازی (VR) و متاورس شرکت متا (فیسبوک سابق)، برای هفتمین سه ماهه متوالی ضرر کرده، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت، همچنان در سرمایه‌گذاری در این فناوری که او آن را «فرصتی عظیم» می‌نامد، ثابت‌قدم است.


به نظر می‌رسد که زاکربرگ در مورد ضرر ۲٫۸ میلیارد دلاری متا در بخش متاورس در سه ماهه دوم اصلا نگران نیست. او در اظهارات جدید خود گفته که چنین ضررهایی می‌تواند برای چندین سال دیگر ادامه یابد، تا زمانی که برنامه‌های کاربردی VR و پلتفرم متاورسی این شرکت به اندازه کافی بالغ شوند تا امکان بهره‌مندی از این فرصت عظیم به ارزش صدها میلیارد دلار را برای متا فراهم کنند. او می‌گوید در چنین شرایطی که بیشتر از رکود اقتصادی ناشی شده، این شرکت بر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت متمرکز خواهد شد تا خود را قوی‌تر کند.


بخش Reality Labs متا، برنامه‌های VR و واقعیت افزوده (AR) می‌سازد تا به کاربران متا کمک کند تا از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مختلف، از جمله متاورس، بتوانند با سری هدست‌های واقعیت مجازی Oculus ارتباط برقرار کنند.


پیش‌تر و در سه ماهه اول امسال نیز، شرکت متا ضرر ۲٫۹ میلیارد دلاری را در بخش متاورس متحمل شده بود.


انتهای خبر

0
0