اخبار اکس نوین
1401/04/24
07:23
نحوه خرید تتر در کوینکس

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ کنگ پایه گذاری شد. این صرافی با پشتیبانی بیش از ۶۰ ارز دیجیتال، امروزه یکی از معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان محسوب می شود که کشور ایران رو هم تحریم نکرده است .در این مقاله از سایت اکس نوین نحوه خرید تتر در کوینکس را در ۶ مرحله شرح خواهیم داد . قبل از هر چیز باید بدانید کوینکس از سیستم C۲B برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کند . به این معنی که صرافی کوینکس با ۸ شرکت ارز دیجیتال شریک شده و مشتریان را تشویق می کند به طور مستقیم با یکی از این شرکت…

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ کنگ پایه گذاری شد. این صرافی با پشتیبانی بیش از ۶۰ ارز دیجیتال، امروزه یکی از معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان محسوب می شود که کشور ایران رو هم تحریم نکرده است .در این مقاله از سایت اکس نوین نحوه خرید تتر در کوینکس را در ۶ مرحله شرح خواهیم داد .


قبل از هر چیز باید بدانید کوینکس از سیستم C۲B برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کند . به این معنی که صرافی کوینکس با ۸ شرکت ارز دیجیتال شریک شده و مشتریان را تشویق می کند به طور مستقیم با یکی از این شرکت ها معامله کنند طوریکه هر شخص می تواند ارز دیجیتال را با قیمت و روش پرداخت مورد توافق بین خودش و آن شرکت خریداری کند . لازم به ذکر است هر کدام از این شرکت ها روش پرداخت خود را دارد . که لینک آن ها را ( که حاوی عکس هم هست ) در مرحله ۴ قرار داده ایم .


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


شرط اول برای خرید تتر در کوینکس داشتن ویزا کارت یا مستر کارت است . اگر یکی از این کارت ها را دارید می توانید از این صرافی خرید کنید . در صورت نداشتن ویزا کارت یا مستر کارت باید برای تهیه آن ها اقدام کنید .روش های مختلفی برای تهیه این کارت ها در ایران وجود دارد . ما در اکس نوین شرکت ایرانیکارت رو پیشنهاد می کنیم .


*نکته مهم این است قبل از خرید ویزا کارت یا مستر کارت ابتدا تصمیم بگیرید در مرحله ۴ که از چه شرکتی می خواهید خرید کنید و آن شرکت چه روشی ( ویزا کارت یا مستر کارت یا هردو! ) را قبول می کند. بعد اقدام به خرید یکی از این دو کارت بکنید . این موارد و ادرس ثبت شده ویزا/مستر کارت رو می توانید با کارشناسان ایرانیکارت مشورت کنید.


پس از تهیه ویزا کارت یا مستر کارت بایستی وارد سایت کوینکس به ادرس https://www.coinex.com/register شوید و پس از انتخاب زبان فارسی از منوی سمت راست بالای صفحه ، در این سایت ثبت نام کنید . برای ثبت نام یک حساب ایمیل احتیاج دارید . پس از وارد کردن ادرس ایمیل خود و رمز عبور ، کوینکس برای شما یک کد اختصاصی ارسال می کند. با رفتن به صندوق دریافتی ایمیل خود کد را کپی کنید و درادامه مراحل ثبت نام کوینکس وارد کنید تا حساب شما ایجاد شود .


پس از ورود به حساب کاربری خود به قسمت “خرید رمز ارز ” رفته و از قسمت بالای صفحه گذینه ی USDT را انتخاب کنید. و همچنین واحد پولی که می خواهید پرداخت کنید بر روی دلار امریکا قرار دهید.


در این مرحله که تصویر آن را در بالا می بینید یکی از شرکت ها را برای خرید مستقیم تتر انتخاب کنید تا در مرحله بعد ببینید چه قیمتی را برای هر تتر آن شرکت در نظر گرفته است . همچنین شما می توانید از لینک های زیر در خصوص مراحل خرید هر یک از این شرکت ها آگاه شوید :


۱. How to Buy Cryptos by Mercuryo


۲. How to Buy Crypto by Moonpay


۳. How to Buy Crypto by Simplex


۴. How to Buy Crypto by Paxful


۵. How to Buy Crypto by AdvCash


۶. How to Buy Crypto by XanPool


۷. How to Buy Crypto by Banxa


۸. How to Buy Crypto by Guardarian


اگر شرکتی برای احراز هویت شماره تلفن از شما می خواست می توانید برای سهولت کار ان شرکت را نتخاب نکنید . و تنها با داشتن ادرس ویزا/مستر کارت و ادرس ایمیل خود مراحل احراز هویت را طی کرده و پس از ان ادرس کیف پول را وارد کنید.


در این صفحه باید مقدار ارزی که می خواهید خریداری کنید را مشخص کنید . اگر واحد پول شما دلار باشد باید وارد کنید چند دلار میخواهید بپردازید تا در کادر زیرین مقداد تتر مشخص شود . طبیعاتا مقدار تتر محاسبه شده کمتر از مقدار دلار وارد شده است اما در هر شرکت این میزان متفاوت است . روی دکمه تایید خرید کلید کنید.


در اینجا متناسب با شرکتی که انتخاب کرده اید به صفحه پرداخت هدایت می شوید . مراحل وارد کردن مشخصات و اطلاعات حساب و کیف پول را پرکرده و واریز رو انجام دهید . پس از واریز مدت زمانی ( بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه معمولا ) طول خواهد کشید تا میزان تتر خریداری شده به کیف پول شما منتقل شود . به حساب کاربری خود در کوینکس برگردید تا تاریخچه خرید ( فاکتور) را مشاهده کنید .


امیدواریم در مقاله نحوه خرید تتر در کوینکس اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه داده باشیم .اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید قبل از هر گونه خرید می توانید با صرافی کوینکس تماس بگیرید و سوالات جزئی تر خود را مطرح کنید . وب سایت این صرافی نسخه فارسی هم دارد . همچنین شما می توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت پایین وارد کنید یا مستقیما با کارشناسان ما در اکس نوین تماس بگیرید .


انتهای خبر

0
0