سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/27
08:41
#لخزر 🌀پارس‌خزر در دوره بهار به سود 2.128 ریالی رسید که نسبت سه ماهه سال قبل (863 ریال) رشد 147 درصدی داشته است. سود 12 ماهه سال قبل 10.350 ریال ب...

#لخزر



🌀پارس‌خزر در دوره بهار به سود ۲.۱۲۸ ریالی رسید که نسبت سه ماهه سال قبل (۸۶۳ ریال) رشد ۱۴۷ درصدی داشته است. سود ۱۲ ماهه سال قبل ۱۰.۳۵۰ ریال بوده است. حاشیه سود ناخالص بهار به ۳۲ درصد رسیده که نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل (۲۰ درصد) با رشد ۶۰ درصدی همراه شده است. شرکت سود انباشته ۳.۱۰۹ میلیارد ریالی دارد، که بیش از ۲۰ برابر سرمایه (۱۵۱ میلیارد ریال) است و به نظر به زودی افزایش سرمایه از این محل داشته باشد.



🌀فروش مرداد ماه شرکت به ۸۹۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به ماه قبل (۱.۱۵۲ میلیارد ریال) و متوسط ۵ ماهه (۸۲۲ میلیارد ریال) به ترتیب با افت ۲۲ و رشد ۹ درصدی همراه شده است.



🌀از میان محصولات لوازم خانگی این شرکت، انواع غذاساز - محصولات سرمایشی و گرمایشی حدود ۵۰ درصد فروش شرکت را تشکیل می‌دهد. نرخ محصولات یاد شده در مرداد ماه به ترتیب ۱۲.۴۵۱.۲۹۳ و ۱۰.۱۵۴.۷۲۹ ریال بوده که نسبت به متوسط ۵ ماهه امسال (۱۲.۲۳۵.۱۲۳) و (۹.۵۸۵.۹۲۸) با رشد ۲ و ۶ درصدی همراه شده است.



🌀عملکرد شرکت مطلوب ارزیابی می‌گردد و امسال می‌تواند به سود خوبی نسبت به سال گذشته برسد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0