بورس۲۴
1403/05/14
11:22
سرمایه «ومدیر» ۱۸۹ درصد افزایش یافت

مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۸۷ درصد سهامداران برگزار شد.

بورس۲۴ : مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۸۷ درصد سهامداران برگزار شد.


طبق مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری ، سرمایه شرکت از مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲.۶۰۰ میلیارد تومان به میزان ۱.۷۰۰ میلیارد تومان ( معادل ۱۸۹ درصد ) از محل سایر اندوخته ها به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری شده و اصلاح ساختار مالی افزایش یافت.


در طول جلسه مدیر عامل گفت: برای آنکه ارزش بازار شرکت را حفظ کنیم و بالا ببریم با افزایش سرمایه به کاهش قیمت سهم پرداختیم و احتمالا افزایش سرمایه از محل آورده نیز داشته باشیم .


او گفت : در تلاش هستیم تا به سمت یک نهاد مالی برویم و در بازار بدهی و پذیره نویسی اوراق نیز فعالیت داریم که در این جهت برای پتروشیمی جم نیز به پذیره نویسی اوراق می پردازیم .


وی ادامه داد: بخشی از سرمایه گذاری های ما در صندوق های طلا برای حفظ ارزش سهم است. P/NAV شرکت ما از همه شرکت های موجود در بازار تقریبا کمتر است که بعد از افزایش سرمایه، سهم پتانسیل رشد خواهد داشت .


انتهای خبر

0
0