آکادمی هلاکوئی
1400/04/03
11:40
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ پنج شنبه ۳ تیر

استلار (XLM) از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) در…

استلار (XLM) از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) در طی یک روند نزولی گسترده معامله می شود و هیچ گونه نشانه ی پایداری برای بهبود قیمت دیده نمی شود. افت اخیر موقعیت استلار را بدتر کرد و قیمت آن را به زیر کف نوسان ۰.۲۷۵ دلاری کاهش داد. در پی آن ، یک تصویر نزولی در این راستا ایجاد شده است.


علی رغم این شرایط ، قیمت XLM هنوز به یک صعود گسترده امیدوار است ، به ویژه اگر بتواند در بالای کف نوسان ۰.۲۷۵ دلاری تثبیت کند. در چنین شرایطی ، گاوهای استلار قیمت را با ۴۵ درصد رشد به سمت سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۴۰۴ دلار سوق خواهند داد.


این روند به دلیل وجود سطوح مقاومتی در ۰.۳۰۳ دلار و ۰.۳۵۲ دلار ، نمی تواند به همین راحتی حاصل شود. بنابراین ، سرمایه گذاران باید به این سطوح مقاومتی توجه کنند.


نمودار ۶ ساعته جفت ارز XLM / USDT


سناریوی صعودی مذکور دشوار به نظر میرسد. به همین دلیل قیمت XLM باید در بالای ۰.۲۴۷ دلار خود را حفظ کند تا برای صعود آماده شود.


کاهش قیمت به ناحیه تقاضایی که از ۰.۱۸۴ دلار به ۰.۲۰۰ دلار امتداد دارد، لزوما سناریوی صعودی را بی اعتبار نمی کند اما آن را تضعیف می کند. بنابراین ، بسته شدن یک کندل قاطع ۴ ساعته زیر ۰.۱۸۴ دلار می تواند با ۹ درصد افت قیمت را به ۰.۱۶۷ دلار اصلاح کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0