رمزارز نیوز
1402/08/09
15:30
تورچین رکورد سالانه خود را شکست! هنوز شانسی برای کسب سود وجود دارد؟

قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) طی ۱۱ روز گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته و امروز به بالاترین سطح سالانه خود در ۲٫۹۲… مطالعه مطلب ...

قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) طی ۱۱ روز گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته و امروز به بالاترین سطح سالانه خود در ۲٫۹۲ دلار رسیده است. علی‌رغم این رشد چشمگیر، تورچین هنوز نتوانسته شکست قاطعی به بالاتر از ناحیه مقاومتی ۲٫۹ دلار که برای ۵۲۵ روز برقرار بوده، داشته باشد. در صورتی که تورچین بتواند کندل قیمت خود را بالاتر از این منطقه ببندد، دیگر مقاومتی پیش روی خود نخواهد داشت.


شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی تورچین هم در حال افزایش و بالای سطح ۵۰ است که هر دو نشانه روند صعودی محسوب می‌شوند.


برای پیش‌بینی اینکه رالی صعودی تورچین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تحلیلگران از امواج الیوت استفاده کرده‌اند. محتمل‌ترین شمارش موج‌ها نشان می‌دهد که تورچین در ماه ژوئن یک حرکت صعودی پنج موجی را آغاز کرد و اکنون در موج پنجم و آخر (خطوط سیاه در شکل زیر) قرار دارد.


تورچین رکورد سالانه خود را شکست! هنوز شانسی برای کسب سود وجود دارد؟

موج پنجم گسترش یافته و بالاتر از طول موج یک و سه حرکت می‌کند. محتمل‌ترین نسبت برای حرکت بعدی، ۱٫۶ طول موج‌های یک و سه است که سطح ۳٫۵ دلار را نشان می‌دهد. شاخص RSI روزانه تورچین نیز صعودی است و از خط روند نزولی خود (سبز) خارج شده که از روند صعودی حمایت می‌کند.


بنابراین، انتظار می‌رود که قیمت تورچین با یک رشد ۲۰ درصدی دیگر به سمت هدف ۳٫۵ دلار حرکت کند. در مقابل، در صورت عدم موفقیت تورچین در عبور از مقاومت ۲٫۹ دلار، این ارز دیجیتال ممکن است با یک افت ۳۰ درصدی، تا نزدیک‌ترین حمایت خود در ۲ دلار سقوط کند.


انتهای خبر

0
0