رمزارز نیوز
1401/05/18
16:00
توکن NFT برای گوشی سامسونگ راهی بازار می‌شود!

شرکت سامسونگ (Samsung Electronics) یک یادداشت تفاهم را با شرکای خود، از جمله تیم تتا لبز (Theta Labs) امضا… مطالعه مطلب ...

شرکت سامسونگ (Samsung Electronics) یک یادداشت تفاهم را با شرکای خود، از جمله تیم تتا لبز (Theta Labs) امضا کرده که بر اساس آن، قرار است اکوسیستم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای طیف جدید تلفن‌های همراه گلکسی خود راه‌اندازی کند.


طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال ترویج نوآوری در تجربه مصرف‌کننده است که برای این منظور، قصد دارد مزایای توکن‌های NFT در دنیای مجازی آنلاین را به دنیای واقعی آفلاین متصل کند. این NFTها به عنوان راهی برای ارائه مزایایی همچون دادن تخفیف به مشتریان و همچنین، ابزاری برای احراز هویت و دسترسی به رویدادهای مجازی، عمل خواهند کرد.


در این همکاری، تتا لبز مسئولیت صدور NFTهای گلکسی را بر عهده خواهد داشت. در همین راستا، میچ لیو (Mitch Liu)، یکی از بنیانگذاران شبکه تتا، در جدیدترین اظهارات خود گفته که تتا، بزرگترین کمپین آفلاین کاربردپذیری NFT در جهان را راه‌اندازی می‌کند.


تیم تتا و سامسونگ قبلا و در ماه فوریه نیز، در یک پروژه کلکسیون دیجیتال NFT برای جشن عرضه گلکسی S۲۲ و تبلت S۸ با یکدیگر همکاری کرده بودند.


انتهای خبر

0
0