رمزارز نیوز
1403/05/02
12:30
تایید ETF اسپات اتریوم در تولد ۱۰ سالگی آن؛ آغاز تحولی بزرگ در دنیای کریپتو!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پس از فراز و نشیب‌های بسیار، سرانجام تاییدیه صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را صادر کرد. این تاییدیه که همزمان با دهمین سالگرد…

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پس از فراز و نشیب‌های بسیار، سرانجام تاییدیه صندوق‌های ETF اسپات اتریوم را صادر کرد.


این تاییدیه که همزمان با دهمین سالگرد راه‌اندازی و ICO (عرضه اولیه کوین) اتریوم در ۲۲ جولای صادر شده، نقطه عطف مهمی برای اتریوم و حوزه کریپتو به شمار می‌آید و می‌تواند به افزایش پذیرش سازمانی این ارز دیجیتال کمک کند.


شرکت‌هایی مانند ۲۱Shares، بیت‌وایز، بلک‌راک، اینوسکو، فرانکلین تمپلتون، فیدلیتی و ون‌اک اعلام کرده‌اند که معاملات صندوق‌های ETF اسپات اتریوم آنها از امروز، ۲۳ جولای، آغاز خواهد شد.


به این ترتیب، سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند از طریق یک محصول مالی قانونی روی اتریوم سرمایه‌گذاری کنند و این امر به طور بالقوه می‌تواند نقدینگی بازار را افزایش دهد.


با این حال، واکنش بازار به این خبر، بسیاری از سرمایه‌گذاران و تحلیلگران را متعجب کرد. قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۲.۱۳ درصدی به ۳۴۲۸ دلار رسیده است.


در همین راستا، متئو گرکو، یکی از تحلیلگران، پیش‌بینی می‌کند که در ابتدا جریان خروجی از صندوق‌های ETF اتریوم افزایش یافته و موجب افزایش فشار فروش خواهد شد.


در همین حال، پلتفرم تحلیلی اسپات آن چین (Spot On Chain) نیز از انجام یک تراکنش بزرگ توسط یک نهنگ اتریوم خبر داده است. این سرمایه‌گذار ۸۷۶۲ کوین ETH به ارزش تقریبی ۳۰.۳۴ میلیون دلار را به بایننس واریز کرده است.


پیش‌تر، این نهنگ ۸۷۶۳ توکن ETH را با قیمت متوسط ۳۸۸۲ دلار (مجموعا ۳۴ میلیون دلار) از بایننس برداشت کرده بود. بنابراین، فروش این توکن‌ها باعث ضرر ۱۰.۸ درصدی (۳.۶۷ میلیون دلاری) برای او شده است.


انتهای خبر

0
0