اخبار اکس نوین
1400/08/25
14:47
سومین نهنگ بزرگ بیت کوین در کف قیمتی خرید کرد

اکس نوین: در حالی که برخی با کاهش قیمت بیت کوین هراسان دارایی خود را به فروش رساندند، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین از فرصت خرید در کف استفاده کرد و بر دارایی‌های خود افزود. یکی از بزرگترین نهنگ‌های بیت کوین مدت کوتاهی پس از فروش ۱۵۰۰ واحد بیت کوین به قیمت ۶۷۵۰۰ دلار، بیش از ۲۰۰ واحد بیت کوین با قیمت ۶۲۰۰۰ دلار خریداری کرد. این خرید در حالی انجام شد که بازار امروز به دلیل امضای لایحه زیرساخت توسط بایدن به رنگ قرمز درآمده است. تحلیلگری به نام VentureFounder در توییتر در واکنش به این خرید نوشت: سومین نهنگ بزرگ بیت کوین امروز ۲۰۷ واحد دیگر با قیمت…

اکس نوین : در حالی که برخی با کاهش قیمت بیت کوین هراسان دارایی خود را به فروش رساندند، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین از فرصت خرید در کف استفاده کرد و بر دارایی‌های خود افزود.


یکی از بزرگترین نهنگ‌های بیت کوین مدت کوتاهی پس از فروش ۱۵۰۰ واحد بیت کوین به قیمت ۶۷۵۰۰ دلار، بیش از ۲۰۰ واحد بیت کوین با قیمت ۶۲۰۰۰ دلار خریداری کرد. این خرید در حالی انجام شد که بازار امروز به دلیل امضای لایحه زیرساخت توسط بایدن به رنگ قرمز درآمده است.


تحلیلگری به نام VentureFounder در توییتر در واکنش به این خرید نوشت:


سومین نهنگ بزرگ بیت کوین امروز ۲۰۷ واحد دیگر با قیمت ۶۲۰۰۰ دلار و قیمت کل ۱۱۲.۸ میلیون دلار خرید. این در حالی است که جمعه گذشته این نهنگ ۱۱۲۳ واحد بیت کوین را با قیمت ۶۴۰۰۰ دلار خریداری کرد. این کیف پول اکنون ۱۰۸۵۲۸ واحد بیت کوین با ارزش ۴.۷ میلیارد دلار دارد.


برخلاف سایر کیف پول‌های بزرگ که عموما برای مدت طولانی غیرفعال هستند و دست به بیت کوین‌های خود نمی‌زنند، این نهنگ در واکنش به تحولات قیمتی کاملا فعال بوده است. به عنوان مثال، اوایل این ماه این نهنگ تصمیم گرفت تا ۱۵۰۰ واحد بیت کوین را با قیمت ۶۷۵۰۰ دلار به فروش برساند. پس از آن، دوباره تصمیم گرفت تا در تاریخ ۱۲ نوامبر، ۱۱۲۳ واحد بیت کوین دیگر با میانگین قیمت ۶۴۲۰۰ دلار به دارایی‌های خود اضافه کند.


بایستی بررسی کرد و دید که آیا این نهنگ به خرید ادامه می‌دهد یا فعلا تا آرام شدن بازار بدون فعالیت باقی می‌ماند. قیمت بیت کوین امروز برای اولین بار از اواخر ماه اکتبر به زیر ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و اکنون با قیمت ۶۰۱۹۰ دلار معامله می‌شود.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0