آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
10:40
تحلیل تکنیکال پالی‌گان(MATIC)؛ سه شنبه ۲۳ شهریور

پالی‌گان (MATIC) از ۵ سپتامبر(۱۴ شهریور) تا ۷…

پالی‌گان (MATIC) از ۵ سپتامبر(۱۴ شهریور) تا ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) ۳۸ درصد افت قیمت را تجربه کرد. با این حال ، بازیابی قیمت سریع انجام شد و پالی‌گان به محدوده ی قیمتی ۱.۲۵ دلار رساند ، جایی که در حال حاضر قرار دارد.


در آینده ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که ارزش این آلت کوین به موجب سه دلیل به سطوح بالاتری افزایش یابد.


ساختار بازار از نظر رمزارز پرچمدار صعودی به نظر می رسد ، الگوی معکوس سر و شانه و شاخص (MRI) یک پیکان “زرد” رو به بالا را نشان می دهد و گویای این است که سیگنال خرید به زودی صادر خواهد شد.


از ۵ ژوئن(۱۵ خرداد) تا به امروز ، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، پالی‌گان سه کف نوسانی مشخص ایجاد کرده است ، که کف قیمتی میانی پایین تر از بقیه کف ها قرار دارد و به نام “سر” شناخته می شود . دره های هر دو طرف سر به عنوان شانه شناخته می شود. با ترسیم یک خط روند که سقف های نوسانی این دره ها را به هم وصل می کند، یک سد مقاومت افقی در ۱.۶۳ دلار بدست می آید که به عنوان خط گردن معروف است.


این الگوی تکنیکال رشد ۶۱ درصدی قیمت از سقف مذکور را پیش بینی می کند که با اندازه گیری فاصله بین خط گردن و پایین ترین نقطه سر بدست می آید. با افزودن این فاصله به نقطه مقاومتی الگو در ۱.۶۳ دلار ، تارگت ۲.۶۳ دلاری حاصل می شود.


در ابتدا ، قیمت MATIC برای غلبه بر یک مانع مهم مقاومتی در ۱.۶۳ دلار ، با نام خط گردن ، حداقل باید ۳۰ درصد افزایش یابد. در صورت چنین افزایشی ، MATIC در مسیر رسیدن به تارگت مذکور قرار می گیرد.


matic 637671856355441232 300x170 - تحلیل تکنیکال پالی‌گان(MATIC)؛ سه شنبه 23 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز MATIC/USDT از سوی دیگر ، اگر قیمت MATIC نتواند به سطوح بالاتر برسد ، به سمت سطوح پایین تر پیش خواهد رفت و با کاهش آن به زیر سطح حمایتی فوری در ۱.۲۰ دلار ، کف پایین تری حاصل می شود و سناریوی نزولی باطل خواهد شد.


در چنین حالتی ، پالی‌گان می تواند تا سطح ۱ دلاری کاهش یابد و در برخی از شرایط ، امکان افت قیمت تا سطح ۰.۹۳ دلاری وجود دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0