رمزارز نیوز
1401/06/12
11:00
راه‌اندازی بازار NFT فوتبالی توسط فیفا!

در حالی که تنها چند ماه دیگر به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال باقی مانده است، فیفا، نهاد اداره‌کننده مسائل مربوط… مطالعه مطلب ...

در حالی که تنها چند ماه دیگر به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال باقی مانده است، فیفا، نهاد اداره‌کننده مسائل مربوط به فوتبال، اعلام کرده که یک پلتفرم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای کلکسیون‌های دیجیتالی با تم فوتبال راه‌اندازی خواهد کرد.


طبق گفته فیفا، این پلتفرم که FIFA+ Collect نام دارد، قرار است اواخر این ماه راه‌اندازی شود و NFTهای «مقرون به صرفه، فراگیر و در دسترس» را ارائه خواهد داد که لحظات، هنر و تصاویر قابل‌توجه دنیای فوتبال را به تصویر میکشند. جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قرار است در اواخر ماه نوامبر در قطر برگزار شود.


طبق گزارش‌ها، پلتفرم FIFA+ Collect بر روی بلاکچین الگوراند (Algorand) ایجاد خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره مجموعه‌های ارائه شده در پلتفرم FIFA+ Collect نیز به زودی منتشر خواهد شد.


در ماه می، الگوراند با امضای قراردادی، به عنوان شریک رسمی بلاکچینی فیفا معرفی شد. البته لازم به ذکر است که الگوراند، تنها پروژه رمزارزی حاضر در جام جهانی امسال نیست. در ماه مارس، فیفا اعلام کرد که صرافی Crypto.com، اسپانسر رسمی جام جهانی قطر خواهد بود. با این حال، این شرکت ممکن است همکاری‌های جاه‌طلبانه خود با دنیای ورزش را محدود کند. اوایل این هفته، گزارش شد که صرافی Crypto.com، قرارداد اسپانسری ۴۹۵ میلیون دلاری یوفا، لیگ قهرمانان اروپا را کنار گذاشته است.


انتهای خبر

0
0