اخبار اکس نوین
1400/08/29
00:00
اسکوئر وایت پیپر صرافی غیرمتمرکز بیت کوین خود را منتشر کرد

اکس نوین: غول پرداختی اسکوئر روز جمعه وایت پیپری منتشر کرد که در آن جزئیات پروتکل غیرمتمرکز جدیدی که برای مبادله دارایی‌های دیجیتال قرار است راه‌اندازی کند را شرح داده است. اسکوئر این وایت پیپر را در گیت هاب منتشر کرده تا جامعه بتوانند در آن مشارکت داشته باشند. در وایت پیپر صرافی غیرمتمرکز tbDEX شرکت اسکوئر آمده است: پروتکل tbDEX با ارائه چارچوبی برای ایجاد اعتماد همگانی، استفاده از هویت غیرمتمرکز و اعتبارنامه‌های قابل تایید، شبکه‌هایی غیرمتمرکز برای مبادله دارایی ایجاد خواهد کرد. در پست معرفی این پروتکل، یکی از توسعه‌دهندگان tbDEX ادعا کرده که tbDEX با هدف ایجاد رمپ‌های داخلی و خارجی همه‌جا در دسترس خواهد بود و…

اکس نوین : غول پرداختی اسکوئر روز جمعه وایت پیپری منتشر کرد که در آن جزئیات پروتکل غیرمتمرکز جدیدی که برای مبادله دارایی‌های دیجیتال قرار است راه‌اندازی کند را شرح داده است. اسکوئر این وایت پیپر را در گیت هاب منتشر کرده تا جامعه بتوانند در آن مشارکت داشته باشند.


در وایت پیپر صرافی غیرمتمرکز tbDEX شرکت اسکوئر آمده است:


پروتکل tbDEX با ارائه چارچوبی برای ایجاد اعتماد همگانی، استفاده از هویت غیرمتمرکز و اعتبارنامه‌های قابل تایید، شبکه‌هایی غیرمتمرکز برای مبادله دارایی ایجاد خواهد کرد.


در پست معرفی این پروتکل، یکی از توسعه‌دهندگان tbDEX ادعا کرده که tbDEX با هدف ایجاد رمپ‌های داخلی و خارجی همه‌جا در دسترس خواهد بود و این امکان را برای افراد عادی فراهم خواهد کرد تا از نوآوری‌های جامعه رمزارزها بهره‌مند شوند.


جک دورسی، مدیرعامل توییتر و شرکت اسکوئر در ماه آگوست از برنامه اسکوئر برای ساخت صرافی غیرمتمرکز منبع باز برای بیت کوین خبر داد.


مایک براک که مدیریت توسعه استراتژیک شرکت اسکوئر را بر عهده دارد، پروژه جدید را رهبری خواهد کرد. براک پیش‌تر در پیامی توییتری در این رابطه نوشت:


این مشکلی است که ما می‌خواهیم حل کنیم: تامین مالی یک کیف پول غیر حضانتی در هر نقطه‌ای از جهان از طریق پلتفرمی برای ایجاد رمپ‌های داخلی و خارجی بیت کوین. شما می‌توانید آن را صرافی غیرمتمرکزی برای ارزهای فیات در نظر بگیرید.


منبع coindesk


انتهای خبر

0
0