بورس پرس
1399/09/18
10:16
مزایده ماشین آلات و تجهیزات خط تولید شرکت سرمایه گذاری بورسی

سرمایه گذاری آتیه دماوند ، ۵ کانتینر از ماشین آلات و تجهیزات خط تولید را به مزایده گذاشت و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند ۵ کانتینر از ماشین آلات و تجهیزات خط تولید را به مزایده گذاشت و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.


براین اساس، "واتی" اعلام کرد: شرکت در نظر دارد نسبت به فروش ۵ کانیتر حاوی ماشین آلات و تجیزات خط تولید گاز کلر و سود سوز آور(محصول انگلستان) از طریق مزایده عمومی و با شرایط مندرج در آگهی اقدام کند. در صورت تحقق فروش، مراتب و آثار مالی مربوط اطلاع رسانی خواهد شد.


محل استقرار اموال منقول با وزن حدود ۳۰ تن و قیمت پایه ۲۰ میلیارد تومانی در کیلومتر ۸۵ آزادراه کرج به قزوین بعد از سیمان آبیک واقع شده و هزینه و مسیولیت بارگیری و خروج مورد مزایده از محل فعلی بر عهده برنده مزایده است. میزان سپرده شرکت در مزایده ۶۴۵ میلیون تومان تعیین شده که باید بصورت فیش نقدی، چک رمزدار بین بانکی یا چک تضمین شده بانکی طبق مندرجات اسناد مزایده تهیه و در پاکت های دربسته به شرکت تسلیم شود.


بازگشایی پاکت های واصله راس ساعت ۱۰ شنبه ۲۹ آذر در محل شرکت خواهد بود. نحوه دریافت ثمن معامله از برنده نهایی نیز بدین صورت است که ۹۰ درصد هنگام عقد قرارداد و ۱۰ درصد هنگام تحویل اموال اخذ خواهد شد. آخرین مهلت برای دریافت پاکت های در بسته حاوی قیمت های پیشنهادی، چک سپرده و سایر اسناد و مدارک تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۶ آذر است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0