بورس پرس
1401/04/08
00:00
ارزیابی کمی و کیفی ۲۷ و ۲۹ مشاور پذیرش و معرفی سه رتبه نخست

معاون پذیرش فرابورس با اشاره به ارزیابی کمی و کیفی ۲۷ و ۲۹ مشاور پذیرش از آماده شدن پیش‌نویس بازنگری در دستورالعمل ارزیابی و رتبه‌بندی مشاوران پذیرش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حجت اسماعیل زاده با اشاره به اینکه فرابورس عملکرد مشاوران پذیرش در سال گذشته را بررسی و رتبه‌بندی کرده، گفت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به بخش درجه‌بندی مشاوران پذیرش در قسمت پذیرش وب‌سایت فرابورس به این گزارش دسترسی پیدا کنند.


وی افزود: در گزارش جدید، ۲۷ مشاور پذیرش مشمول ارزیابی کیفی بودند که نتیجه عملکرد آنها بر اساس نظرات هیات پذیرش و همکاران واحد پذیرش جمع‌بندی شد. در این ارزیابی کیفی، شرکت‌های تامین سرمایه تمدن، کارگزاری بانک ملی و مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی حائز رتبه‌های اول تا سوم شده و دیگر مشاوران در رتبه‌های چهار تا ۲۷ قرار گرفتند.


این مقام مسئول ادامه داد: در جنبه کیفی، سه متغیر شرکت‌های مطرح شده، شرکت‌های پذیرش‌شده و شرکت‌هایی که عرضه یا گشایش نماد شدند مورد ارزیابی قرار گرفت. با ارزیابی کمی ۲۹ مشاور پذیرش، شرکت کارگزاری بانک ملی، تامین سرمایه تمدن و تامین سرمایه امین، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و بقیه مشاوران پذیرش از چهار تا ۲۹ رتبه‌بندی شدند.


اسماعیل زاده از آماده شدن پیش‌نویس بازنگری در دستورالعمل ارزیابی و رتبه‌بندی مشاوران پذیرش خبر داد و گفت: پیش‌نویس دستورالعمل از سوی فرابورس در اختیار مشاوران پذیرش و هیات پذیرش قرار گرفته و لازم است این دو در این خصوص نظرات را اعلام کنند. امید است دستورالعمل در تابستان بازنگری شده و به تصویب برسد تا ارزیابی عملکرد مشاوران پذیرش در سال جاری بر اساس دستورالعمل جدید باشد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0