ایبنا
1401/06/27
16:12
قیمت طلا و سکه در اولین روز کاری هفته اعلام شد

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شد.

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبنا با اشاره به کاهش قیمت جهانی طلا در هفته گذشته اظهار داشت: هر اونس طلا امروز ۱۶۷۶ دلار قیمت گذاری شد که نسبت به ابتدای هفته قبل، ۴۲ دلار عقب نشینی دارد.



به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (یکشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شد.




وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان دادوستد شد.




همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز با کاهش به ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.



بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۶۴ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۳۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۱۱ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۵۷ هزار تومان رسید.



وی در پایان گفت: حباب سکه امروز در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار بوده است.

انتهای خبر

0
0