سنا
1401/02/11
11:36
پرتفوی «واتی» ۶۹۷ درصد رشد داشت

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در انتهای فروردین ماه سهام چندین شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۶۹۷ درصدی، پرتفوی این شرکت به ۶۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۰ هزار و ۶۴۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۹ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال به ۸ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز با افزایش ۸ هزار و ۴۳ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال معادل ۶۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال محاسبه شد.


«واتی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال به مبلغ یک ۴۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۳ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد.


گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.


انتهای خبر

0
0