مبین تحلیل
1399/12/05
13:58
📌 #ذوب #خبر 📄 بهره‌برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد 🔸 مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نیاز این شرکت به آهن اسفنجی و نقش کارگاه آهن اسفنجی (طرح ...

📌 #ذوب #خبر


📄 بهره‌برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد


🔸 مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نیاز این شرکت به آهن اسفنجی و نقش کارگاه آهن اسفنجی (طرح قائم) در تامین آن اشاره کرد و گفت: این کارگاه از سال ۷۵ نقش مهمی در تامین آهن اسفنجی مورد نیاز ذوب آهن اصفهان داشته و ما همواره در صدد توسعه و تکمیل ظرفیت تولید آن هستیم.


🔸 وی افزود: ظرفیت اسمی این کارگاه، تولید ۶۰۰ هزار تن در سال است که با بهره برداری مجدد توسط شرکت مشاوران توسن اسپادانا، انتظار داریم بهره بردار جدید با توسعه ظرفیت تولید و بهبود فعالیت های این کارگاه، اهداف مورد نظر ذوب آهن اصفهان را محقق سازد.


🔸 عماد رجایی، مدیر عامل شرکت مشاوران توسن اسپادانا نیز در این آیین گفت: این شرکت از طریق مناقصه، به عنوان بهره بردار کارگاه آهن اسفنجی ذوب آهن انتخاب شد.


🔸 وی با بیان این که در حال حاضر تولید کارگاه آهن اسفنجی ذوب آهن اصفهان ۲۰۰ هزار تن در سال است، افزود: امیدواریم با همکاری مهندسان و کارکنان ذوب آهن اصفهان و تامین مواد اولیه لازم ، تولید این کارگاه را افزایش دهیم.


🔸 رجایی تاکید کرد: طرح های فنی و اقتصادی برای توسعه و تکمیل ظرفیت تولید این کارگاه تهیه شده و با برنامه های مدون برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.


➖➖➖➖➖



انتهای خبر

0
0