آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
22:30
تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر(ICP)؛ چهارشنبه ۱۵ دی

روند کلی رمزارز اینترنت کامپیوتر(ICP) همچنان نزولی مانده…

روند کلی رمزارز اینترنت کامپیوتر(ICP) همچنان نزولی مانده است. با این حال،ICP در بالای سطح ۲۱.۳۱ دلاری تثبیت شد که نشان دهنده از سرگیری روند صعودی جدید است. قیمت در حال حاضر به دنبال مورد امتحان قرار دادن حمایت ۳۲ دلاری است. با حفظ این سطح، این رمزارز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.


rSxYtjU7 300x171 - تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر(ICP)؛ چهارشنبه 15 دی

عملکرد گذشته ICP


طی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، رمزارز اینترنت کامپیوتر برای حفظ حمایت ۳۹.۵ دلاری تلاش کرد ، اما در ۳ دسامبر(۱۲ آذر)، خرس‌ها سرانجام قیمت را به زیر سطح حمایتی مذکور کاهش دادند و منجر به اصلاح بیشتر قیمت شد.


با از دست رفتن این سطح حمایتی ، ICP ، بالغ بر ۴۳ درصد کاهش یافت و به ۲۱.۳۱ دلار سقوط کرد. سرمایه گذاران ارز دیجیتال نسبت به خریداری اینترنت کامپیوتر در این کف قیمتی علاقه نشان دادند.


مرز ۳۹.۵ دلاری، سطح مقاومت مهمی است!


QugD2fRj 300x171 - تحلیل تکنیکال اینترنت کامپیوتر(ICP)؛ چهارشنبه 15 دی

روند صعودی جدید منجر به بازپس گیری دو سطح مقاومت قابل توجه بعدی ، ۲۸.۲ دلار و ۳۲.۲ دلار ، شد. این جفت ارز در حال حاضر با قیمت ۳۳.۹۰ دلاری معامله می شود که از کف حمایتی خود ۶۰ درصد درسود است . با توجه به اینکه قیمت به تازگی از سطح ۳۲.۳ دلاری عبور کرده است ، می توان انتظار روند اصلاح قیمتی را داشت که در نتیجه آن ،فرصت خرید و ورود به پوزیشن های لانگ حاصل می شود.


همانطور که ذکر شد ، سطح ۳۹.۵ دلاری، یک سطح حمایت حائز اهمیتی برای خریداران این رمزارز است. بنابراین ، انتظار میرود که ICP با رسیدن به این قیمت ، به شدت عقب نشینی کند.


تغییر حجم معاملات ۲۴ ساعته حاکی از رشد ۳۶.۲ درصدی آن است.


شاخص های تکینکال


-در مقایسه با عملکرد پرایس اکشن این رمزارز، شاخص RSI(۶۳) روزانه از ناحیه اشباع خود ، به خوبی بازیابی شده است و حاکی از افزایش قدرت خریداران است.


– توجه داشته باشید که این رمزارز همچنان تحت یک روند نزولی قرار دارد و زیر ۱۰۰ و ۲۰۰ EMA روزانه معامله می شود ، اما، از سطوح ۲۰ و ۵۰ EMA عبور کرده است.


سطوح مقاومتی: ۳۳.۶ دلار ، ۴۸.۶ دلار


سطوح حمایتی : ۳۲.۴ دلار، ۲۸.۷ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0