رمزارز نیوز
1401/02/07
16:38
جک دورسی: ما از توییتر مستقل هستیم!

پروژه غیرمتمرکز رسانه اجتماعی بلواسکای می‌گوید که این پروژه مستقل از توییتر است بلواسکای، پروژه‌ای که توسط… مطالعه مطلب ...

پروژه غیرمتمرکز رسانه اجتماعی بلواسکای می‌گوید که این پروژه مستقل از توییتر است


دریافت ۵۰,۰۰۰ شیبا رایگان با ثبت نام در صرافی راستین میتونی ۵۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه بلواسکای، پروژه‌ای که توسط توییتر برای ایجاد استانداردی غیرمتمرکز برای رسانه‌های اجتماعی بنیان‌گذاری شده است، اعلام کرده است که این شرکت توسط شرکت توییتر پس از خرید ایلان ماسک کنترل نمی‌شود.


در یک توییت در ۲۵ آوریل، بلواسکای اعلام کرد که اگرچه توسط توییتر تاسیس شده است اما این پلتفرم (توییتر) هیچ گونه سهام کنترلی و غالبی را در این پلتفرم ندارد. بلواسکای همچنین تصریح کرد که تاسیس این شرکت توسط توییتر با یک شرط ارائه شده است و آن این است که این پروژه “تحقیق و توسعه فناوری هایی را انجام دهد که امکان گفتگوی عمومی باز و غیرمتمرکز را فراهم کند.”


جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ ایجاد بلواسکای را اعلام کرد و سپس در آگوست ۲۰۲۱، جی گرابر، توسعه‌دهنده سابق رمز‌ارز خصوصی Zcash، به رهبری ابتکار و نوآوری بلواسکای منصوب شد.


بلواسکای که دورسی را به عنوان عضوی از هیئت مدیره خود دارد، آشکار کرد که این طرح سرمایه ای به ارزش ۱۳ میلیون دلار دریافت کرده است تا برای تحقیق و توسعه استفاده شود.


انتهای خبر

0
0