بورس پرس
1401/03/16
00:00
آغاز پرداخت مرحله سوم سود سنواتی برای ۱.۸ جامانده سهام عدالت

معاون سپرده گذاری مرکزی از آغاز مرحله سوم فرآیند پرداخت سودهای سنواتی سال ۹۸ و ۹۹ برای ۱.۸ میلیون جامانده سهام عدالت تا اواسط تیر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود حسنلو با بیان اینکه تاکنون دو مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده به سنا گفت: در مرحله اول و دوم ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۹۸ و ۹۹ را دریافت کردند.


وی افزود: ۱.۸ میلیون سهامدار عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند. شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، ثبت‌نام و احراز هویت را انجام دهند تا در روند پرداختی‌های آتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گیرند.


حسنلو ادامه داد: سهامداران عدالت نگران سود سال‌های گذشته نباشند. سپرده‌گذاری مرکزی سال جاری در چندین نوبت، واریز سود را در دستور کار قرار داده است. امید می رود سهامداران هر چه سریع‌تر مشکل شماره شبا معتبر بانکی را حل کنند تا این شرکت بتواند سود سال‌های ۹۸ و ۹۹ آنها را تا اواسط تیر ماه پرداخت کند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0