اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/06/31
07:58
#چند_خبر_مهم 1️⃣زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۳۳۵ میلیارد تومانی توسعه سرمایه و صنعت غدیر ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور مشخص شد تا عر...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۳۳۵ میلیارد تومانی توسعه سرمایه و صنعت غدیر ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.



۲️⃣مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عدم دسترسی ایران به منابع ارزی را خلاف اصول تجارت و حقوق بین الملل اعلام کرد و گفت: کره جنوبی نمی تواند پرداخت بدهی را مشروط به تهاتر کالا کند.



۳️⃣شاهنوش فعال صنعت مس: داخلی سازی ۸۰ درصدی هر قطعه در صنعت مس، کاهش ۶۳ درصدی قیمت آن محصول را در مقایسه با قطعه وارداتی به همراه داشته و ارزبری محصول را ۹۱ درصد کاهش داده است.



۴️⃣جواد اوجی وزیر نفت از برنامه‌ریزی برای جذب ۱۴۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت نفت ظرف چهار تا هشت سال آینده خبر داد و گفت: دولت سیزدهم عزمش را برای گسترش همکاری با شرکت‌های چینی جزم کرده است.



۵️⃣طبق پیش بینی گلدمن ساکس، افزایش قیمت جهانی گاز در پی وقوع زمستانی سرد در اروپا و آسیا، موجب افزایش تقاضا برای نفت و رشد قیمت تا ۸۰ دلار در هر بشکه می شود.



www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0