رمزارز نیوز
1401/05/01
16:00
رویدادهای هیجان‌انگیزی برای شیبا در راه است!

ویلیام ولک (William Volk)، یک متخصص باتجربه در حوزه بازی‌های دیجیتال که مشاور اصلی بازی‌های اکوسیستم شیبا… مطالعه مطلب ...

ویلیام ولک (William Volk)، یک متخصص باتجربه در حوزه بازی‌های دیجیتال که مشاور اصلی بازی‌های اکوسیستم شیبا مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شیبوشی (Shiboshi) نیز است، رویدادهای جدید و هیجان‌انگیزی را برای شیبا پیش‌بینی کرده است. این پیشکسوت دنیای بازی، پیام خود را در قالب پاسخی به توییت اکانت رسمی شیبا که ویدیویی از یک طوفان ابری را منتشر کرده بود، به اشتراک گذاشت.


در نوامبر ۲۰۲۱، تیم شیبا ویلیام ولک را به عنوان مشاوری که مسئولیت هدایت بازی‌های مجموعه شیبا را دارد، معرفی کرد. در یک حرکت مثبت جدید، شیبا یک استودیوی شبیه‌سازی در کلاس جهانی به نام ترد فلور (The Third Floor) را برای طراحی و ساخت پروژه متاورسی خود انتخاب کرده است. تیم متاورس و مشاوران این شرکت تحت مدیریت شیبا، محیط‌های جدیدی تولید خواهد کرد تا جامعه شیبا حرفی برای گفتن داشته باشد.


شرکت TTF بزرگترین شرکت تولید محصولات بصری است که در حوزه ساخت بازی‌های ویدیویی واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) و سرگرمی‌های مبتنی بر آن‌ها، فعالیت می‌کند.


در زمان نگارش این خبر، شیبا با ۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱۸ دلار معامله می‌شود. با این حال، ارزش این میم کوین نسبت به هفته گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.


در همین حال و به گزارش پلتفرم WhaleStats، تعداد هولدرهای شیبا رکورد جدیدی زده و به بیش از ۱،۲۱۰،۰۰۰ هولدر رسیده است.


انتهای خبر

0
0