مبین تحلیل
1399/12/05
14:01
#رمز_ارز #بیتکوین بخش پایانی 🔸اگر نگاهی به بازار امروز رمز ارزها بکنیم، می بینیم که ارزش روز رمز ارزها بیش از یک و نیم تریلیون دلار است. یعنی 7.5...

#رمز_ارز


#بیتکوین



بخش پایانی



🔸اگر نگاهی به بازار امروز رمز ارزها بکنیم، می بینیم که ارزش روز رمز ارزها بیش از یک و نیم تریلیون دلار است. یعنی ۷.۵ درصد از کل نقدینگی دلار در دنیا که از ازل تا به امروز چاپ شده است.کل تولید ناخالص دنیا در سال ۲۰۱۹ قریب به ۸۸ تریلیون دلار بود.حجم روزانه معاملاتی در رمز ارز ها حدود ۲۴۰ میلیارد دلار است و این یعنی حجم سالانه معاملات در رمزارزها برابر کل تولید ناخالص جهانی می باشد.همه این ارقام نشان می دهد که مردم بار دیگر درست پیش بینی کرده اند و دنیای آینده،فارغ از پیش بینی نیکلاس طالب،در اختیار رمز ارزها است اما شاید هنوز کمی زود است که درباره جهانی شدن آن نظر بدهیم و ممکن است حباب داتکام بعد از ۲۰ سال دوباره تکرار شود.



🔸بهتر است بدانیم حتی درمیان رمزارز ها، بیت کوین یکی از ضعیف ترین تکنولوژی ها وزیرساخت هارا دارد و شاید روزی برسد که رمزارز ها و تکنولوژی های بهتری جایگزین کامل آن شوند. پس در جواب اینکه آیا باید از دنیای رمزارزها دور بود باید گفت خیر، اما فهم دقیق آنها و پیش بینی منطقی و غیر خوشبینانه باعث می شود تا سرمایه خود را بهتر مدیریت کنیم.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0