آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
10:00
رشد روزافزون بازی های رمزارزی و کسب درآمد از آن ها

بخش بازی در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) ۱۷۵ میلیارد…

بخش بازی در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) ۱۷۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است. برخی از بازیکنان در بازی های رمزنگاری مانند Axie Infinity تا ۲۰۰۰ دلار در ساعت درآمد دارند. برخلاف قبل که استودیوهای بازی از همه اینها سود می بردند.


محبوبیت و مقبولیت آن ها باعث افزایش ارزش رمزارزهای آن ها شده است. توکن سندباکس در یک ماه بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافت و توجه وال استریت و سایر سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. طبق تحقیقات اخیر، بازی، به ویژه مدل P۲E، تا سال آینده بیش از ۲۰ درصد رشد خواهد کرد و بلاکچین و کریپتو را به فناوری برتر و ارز درون بازی تبدیل خواهد کرد. ما فهرستی از برترین و پویاترین پروژه های بازی بلاکچین را گردآوری کرده ایم که باید آن ها را تحت نظر داشته باشید!


جد استار (JED)


JEDSTAR در سه ماه گذشته حدود ۱۰۰,۰۰۰ درصد رشد کرده است و آن را در رده تایتان های صنعت بازی های بلاکچین قرار می دهد. ارزش بازار آن ۳۰ میلیون دلار است. DECO (اکوسیستم غیرمتمرکز) از JED به عنوان یک توکن دیفای استفاده می کند، در حالی که KRED یک توکن GameFi است.


این تیم با دیگر شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی یک قرارداد همکاری ایجاد کرده است تا رمزارز خود را به عنوان خدماتی به آن ها ارائه دهد. این تیم با تلاش های بلندپروازانه قصد دارد کسب و کارهای بزرگ را از طریق ائتلاف های استراتژیک بلاکچین و غیر بلاکچین در اختیار بگیرد.


دسنترالند (MANA)


این رمزارز از بلاکچین اتریوم استفاده می کند. مشابه بازی Second Life، مردم تشویق می شوند تا چیزهای سه بعدی درون بازی بسازند و به فروش برسانند.


برای فروش زمین (زمین مجازی) نیاز به مانا (ارز دسنترالند) است. چیزهای سه بعدی نیز ممکن است به این ترتیب مبادله یا با یکدیگر تعویض شوند. این شروع خوبی برای بازی های کریپتویی است. Atari و Decentral Games دو شریک بالقوه برای کازینو داخلی دسنترالند هستند.


گالا گیمز (GALA)


هدف GALA ایجاد “بازی‌های بلاکچینی است که واقعا می‌خواهید بازی کنید.” این پلتفرم به بازیکنان کنترل بیشتری بر روی پلتفرم های بازی خود می دهد. گالا در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) توسط یکی از بنیانگذاران Zynga، اریک شیرمایر، که همچنین بازی های جنگی Mafia و Farmville را ایجاد کرده بود، ساخته شده است.


بیش از ۱.۳ میلیون نفر ثبت نام کرده اند. علاوه بر این، دارندگان توکن های (NFT) ممکن است روی گیم پلی بازی تاثیر بگذارند و به بازی های جدید رای دهند. توکن‌های GALA ممکن است در NFT و سایر آیتم‌های درون بازی استفاده شوند.


بازی با رمزارزها آینده بازی است. برای کسانی که می خواهند در حین انجام بازی های هیجان انگیز پول در بیاورند، بازی های امروزی قدیمی به نظر می رسند. امروزه همه چیز در مورد مالکیت و پاداش است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0