آکادمی هلاکوئی
1400/06/06
16:20
چارلز هاسکینسون: توسعه دهندگان کاردانو باید اشکالات را پیش از اجرا و راه اندازی شبکه تست و آلونزو رفع کنند

در ویدئویی که اخیرا توسط چارلز هاسکینسون (Charles…

در ویدئویی که اخیرا توسط چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، رئیس Input Output Global و کاردانو پست شده است، او در مورد ورود کاردانو به مرحله نهایی راه اندازی قرارداد هوشمند و بروزرسانی هایی که برای جامعه ADA انجام شده است، صحبت کرد.


“همه چیز درست و طبق برنامه است”


وی اظهار داشت که آماده سازی برای راه اندازی شبکه تست نهایی در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) طبق برنامه پیش می رود، همه چیز درست است و ما آماده ایم. هاسکینسون بر خلاف آلونزو بنفش که در اوایل ماه جاری راه اندازی شد، از این تست نهایی به عنوان اولین آزمایش شبکه یاد می کند که در آن صرافی های رمزارزی و سایر استفاده کنندگان نیز حضور دارند.


پس از جلسه روز جمعه، درباره انجام و یا عدم انجام این شبکه تست تصمیم گیری شد و قرار شد این تست انجام شود.


همانطور که پیش از این، نایجل همسلی (Nigel Hemsley)، سرپرست تحویل در کاردانو، زمان راه اندازی این شبکه تست را ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) اعلام کرده بود، اکنون هاسکینسون نیز آن را تایید کرده است.


به گفته چارلز، کارهای زیادی باید تا آخر هفته انجام شوند. تیم باید مطمئن شود که همه چیز با آخرین نسخه سینک DB و غیره مطابقت دارد.


به گفته مدیرعامل، تا کنون همه زیرساخت ها آماده به نظر می رسند و یا نهایت تا پایان هفته آماده می شوند. هنگامی که همه چیز در شبکه تست آلونزو به پایان برسد، این شبکه تا زمانی که بروز رسانی در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) انجام نشده باشد، در آنجا باقی می ماند. بروزرسانی دوم در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) انجام می شود. این تاریخ راه اندازی قراردادهای هوشمند در کاردانو قبلا اعلام شده است و ADA، اخیرا رشد گسترده ای را از خود نشان داده است.


“اختاپوس شاد” کاردانو در مقابل “اختاپوس غمگین”


هاسکینسون به طور خلاصه گفت که مقدمات طبق برنامه پیش می روند و همه چیز خوب به نظر می رسد. تا به اینجا، چند اشکال وجود داشته که تیم باید آنها را برطرف کند. برخی از آنها قبل از راه اندازی شبکه تست و برخی دیگر نیز پس از آن رفع می شوند.


بنیانگذار کاردانو اظهار داشت: این احتمالا “یک راه اندازی کاملا بدون حادثه باشد و ما از این امر بسیار خوشحال هستیم”.


با این حال، هاسکینسون اسباب بازی یک اختاپوس را کنار خود قرار داده است. در نمای کنونی (رنگین کمان رنگی)، همانطور که چارلز توضیح داد، یک “هپتوپوس” (اختاپوس شاد) است و اگر اجرای آلونزو در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) به خوبی پیش برود، همچنان به این شکل باقی خواهد ماند.


اگر آنها به یک مشکل مهم برخورد کنند و روز بدی را در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) داشته باشند، با چرخاندن این اسباب بازی به بیرون به یک “سدوپوس” (اختاپوس غم انگیز) تبدیل می شود.


2021 08 28 16 33 34 Cardano Devs to Fix Bugs Before Testnet Launch and Alonzo Rollout  Charles Hoski - چارلز هاسکینسون: توسعه دهندگان کاردانو باید اشکالات را پیش از اجرا و راه اندازی شبکه تست و آلونزو رفع کنند

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0