سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/19
08:00
#پالایشی ✍️در بازار قرمز رنگ دیروز گروه پالایشی به لطف گزارش خوب شاوان مورد حمایت قرار گرفت. شاخص این صنعت فعلا در تلاش است تا محدوده تبدیل سطوح 5...

#پالایشی



✍️در بازار قرمز رنگ دیروز گروه پالایشی به لطف گزارش خوب شاوان مورد حمایت قرار گرفت. شاخص این صنعت فعلا در تلاش است تا محدوده تبدیل سطوح ۵.۱ میلیون واحدی را حفظ نماید. رسیدن یک گزارش خوب دیگر می‌تواند در روند عرضه و تقاضا موثر باشد.



📈در این گروه #شاوان بیش از سایرین مورد توجه است. شاوان اخیرا موفق به گذر از مقاومت ۱۳.۰۰۰ تومانی شده و چنانچه موفق به تثبیت در قیمت‌های بیش از ۱۴.۰۰۰ تومانی گردد، هدف بعدی ۱۵.۵۰۰ تومانی در دسترس خواهد بود. شاوان برای سال جاری به سود بسیار خوبی دست خواهد یافت.



✅در سوی دیگر #شراز را داریم که با گذر از مقاومت ۱۳.۵۰۰ تومانی متمیل به سقف تاریخی خود در محدوده ۱۶ هزار تومانی شده است. شراز برای گذر از این سقف نیاز به یک گزارش پر محتوا و خوب دارد.



🔷و در انتها اشاره به #شپاس داریم که پس از کف‌سازی مناسب توانسته به میدلاین کانال صعودی خود یعنی رقم ۲.۲۰۰ تومان دست پیدا کند. این نماد با قرار گرفتن بالای مقاومت مذکور پتانسیل رشد تا محدوده ۲.۴۰۰ و سپس ۲.۵۰۰ تومان متقارن با سقف کانال قبلی را دارد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0