بورس پرس
1402/12/23
13:55
مجمع فوق العاده "های وب" به تنفس خورد / انتخاب اعضای هیات مدیره

مجمع فوق العاده امروز شرکت داده گستر عصر نوین به دلیل بار مالیاتی افزایش سرمایه ۲۰ درصدی به تنفس کشیده و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجمع فوق العاده شرکت داده گستر عصر نوین ۸ صبح با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و با حضور اکثریت سهامداران در محل مجتمع الماس برگزار شد اما به تنفس خورد.


بر اساس این گزارش، ایمان میری مدیرعامل "های وب" در خصوص تنفس مجمع، گفت: برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته خرداد ماه به سازمان بورس اعلام شد اما به دلیل عدم پرداخت کامل سود سهام سال ۱۴۰۰ به سهامداران، سازمان فقط با ۲۰ درصد افزایش سرمایه درخواستی موافقت کرد.


وی افزود: این افزایش سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومان اثر مالیاتی داشت که مقرر شد این مجمع به تنفس خورده تا جلسه کمیته سازمان بورس برگزار و سپس زمان مجمع فوق العاده دیگر مشخص شود.


این مقام مسئول ادامه داد: ۱۷ فروردین بیش از ۵۰ درصد سود سهام سال ۱۴۰۰ پرداخت شد و برای مابقی باید وثیقه اخذ می‌شد که هیچ جا با گذاشتن وثیقه موافقت نکرد. در این راستا با وثیقه مدیرعامل، مابقی سود سهام پرداخت خواهد شد اما واریز سود سهام سال ۱۴۰۱ منوط به ضمانت نامه‌ای بود که تامین شد و امید می‌رود تا شهریور ماه این سود پرداخت شود.


میری در خصوص تجدید ارزیابی دارایی ها، توضیح داد: ساختمان و زمین برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها ارائه شده که به هزینه جاری مبلغی اضافه نمی‌کند و در سود و زیان اثری ندارد. اگر برای تجهیزات تجدید ارزیابی ارائه شود، استهلاک دارد که عقلانی نیست. برنامه تجدید ارزیابی در سرفصل سرمایه‌گذاری‌ها قبل از مجمع در دستور کار است. همچنین در سال آینده باید از محل آورده نقدی افزایش سرمایه داد.


همچنین با برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده به اتفاق آرا، مجید میری، ایمان میری، علی اکبر موسوی و شرکت امیدآوران عصر ارتباطات بر اساس آرا به مدت دو سال به عنوان اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شدند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0