آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
18:40
استیبل کوین جدید غیر متمرکز در چین تجارت بین المللی را هدف قرار می دهد

با توجه به نگرانی روزافزون مقامات مالی در…

با توجه به نگرانی روزافزون مقامات مالی در سرتاسر جهان در مورد مقررات استیبل کوین ، یک حوزه قضایی در چین در حال آماده سازی برای راه اندازی یک استیبل کوین جدید با ارزش یوان برای تجارت بین المللی است.


کریس بنبری(Chris Banbury) ، مدیر عملیات جهانی پروژه بلاکچین بدون مجوز Conflux ، در ۲۱ سپتامبر(۳۰ شهریور) به کوین تلگراف گفت که این شرکت، فناوری خود را برای راه اندازی یک استیبل کوین رنمینبی (RMB) به ارز دیجیتال بانک مرکزی چین (CBDC) ، یوان دیجیتال ، ارائه می دهد.


بنبری خاطرنشان کرد: “این قیمت تنها بدون هیچ گونه ادغام رسمی به یوان دیجیتالی مربوط می شود و در حالی که استفاده از استیبل کوین RMB توسط دولت چین و شانگهای تایید شده است ، برنامه آزمایشی مورد تایید یا ارتباط با دولت نیست.”


بنبری گفت ، برخلاف استیبل کوین های معروف مانند تتر (USDT) و USD Coin (USDC) ، استیبل کوین RMB آینده یک استیبل کوین خصوصی نخواهد بود زیرا کاملا غیر متمرکز است. مدیر اجرایی گفت که این استیبل کوین جدید مربوط به تجارت جهانی و داخلی است.


به گفته بنبری ، استیبل کوین RMB از طریق موسسه تحقیقاتی بلاکچین ShuTu شانگهای ، شاخه ای از موسسه Conflux Tree-Graph، برای تحقیق و توسعه بلاکچین ، در حال برگزاری است. استیبل کوین هنوز به صورت اختصاصی راه اندازی نشده است زیرا تیم توسعه هنوز در حال تعیین زمان برای راه اندازی آن می باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0