اخبار اکس نوین
1400/07/01
08:03
فوری؛ وب سایت Bitcoin.org توسط کلاهبرداران هک شد

اکس نوین: Bitcoin.org، قدیمی‌ترین وب ‌سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال که توسط ساتوشی ناکاموتو و مارتتی مالمی ثبت شده است توسط کلاهبرداران هک شد. در حال حاضر، در زمان ورود به این وب ‌سایت یک پنجره پاپ آپ باز با عبارت هدیه نمایش داده می‌شود. هکرها در این پنجره از مردم خواسته‌اند تا به آدرس آنها بیت کوین ارسال کنند و پس از آن دو برابر آن را به پاس کمکشان در طول سال‌های اخیر دریافت خواهند کرد. جالب است بدانید این کلاهبرداران تاکنون ۱۷۷۶۴ دلار به جیب زده‌اند. به نظر می‌رسد وب سایت Bitcoin.org که توسط توسعه‌دهنده‌ای با نام مستعار کوبرا (Cobra) اداره می‌شود با حملات دیداس (DDoS) روبه‌رو…

اکس نوین : Bitcoin.org، قدیمی‌ترین وب ‌سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال که توسط ساتوشی ناکاموتو و مارتتی مالمی ثبت شده است توسط کلاهبرداران هک شد.


در حال حاضر، در زمان ورود به این وب ‌سایت یک پنجره پاپ آپ باز با عبارت هدیه نمایش داده می‌شود. هکرها در این پنجره از مردم خواسته‌اند تا به آدرس آنها بیت کوین ارسال کنند و پس از آن دو برابر آن را به پاس کمکشان در طول سال‌های اخیر دریافت خواهند کرد.


جالب است بدانید این کلاهبرداران تاکنون ۱۷۷۶۴ دلار به جیب زده‌اند.


به نظر می‌رسد وب سایت Bitcoin.org که توسط توسعه‌دهنده‌ای با نام مستعار کوبرا (Cobra) اداره می‌شود با حملات دیداس (DDoS) روبه‌رو شده باشد. هنوز مشخص نیست چه کسی در زمان کنونی وب سایت را اداره می‌کند.


در ماه جولای، پس از آنکه کریگ رایت، ساتوشی ناکاموتو خود خوانده در پرونده‌ای حقوقی به دلیل حاضر نشدن کوبرا در دادگاه رای دادگاه را در زمینه حق کپی رایت وایت پیپر بیت کوین به دست آورد، Bitcoin.org مجبور شد تا این سند را حذف نماید.


سال گذشته نیز هکرها از حساب توییتری جو بایدن، کیم کاراداشیان، ایلان ماسک و دیگر افراد مشهور برای کلاهبرداری از کاربران استفاده کردند.


هکرها طی روزهای گذشته با حمله باج افزاری به سیستم‌های وزارت دادگستری آفریقای جنوبی، آنها را از کار انداختند. رسانه‌های محلی می‌گویند مهاجمان در ازای بازگرداندن دسترسی به سیستم‌ها ۵۰ واحد بیت کوین درخواست کرده‌اند. با این حال، وزارت دادگستری چنین ادعایی را رد می‌کند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0