اخبار اکس نوین
1400/08/26
00:00
نهنگ جدید شیبا ۱۷۱ میلیارد توکن خرید

اکس نوین: حتی قرمز شدن بازار ارزهای دیجیتال نیز نمی‌تواند جلوی خرید نهنگ‌ها را بگیرد. در شرایطی که توکن شیبا اینو از اوج قیمتی خود بیش از ۴۰ درصد فاصله دارد، یک نهنگ جدید ۱۷۱ میلیارد واحد از این توکن را خریداری کرد. خرید این نهنگ طی دو تراکنش انجام شد و در مرحله اول ۶ میلیون دلار شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۹ دلار خرید. یازده ساعت پس از تراکنش اول، این نهنگ تصمیم گرفت تا دوباره خرید انجام دهد و ۲.۳ میلیون دلار دیگر شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۸ دلار به دارایی‌های خود اضافه کرد. با افزایش کنترل بازار توسط نهنگ‌ها، فعالان بازار انتظار دارند که روند نزولی کنونی به پایان…

اکس نوین : حتی قرمز شدن بازار ارزهای دیجیتال نیز نمی‌تواند جلوی خرید نهنگ‌ها را بگیرد. در شرایطی که توکن شیبا اینو از اوج قیمتی خود بیش از ۴۰ درصد فاصله دارد، یک نهنگ جدید ۱۷۱ میلیارد واحد از این توکن را خریداری کرد.


خرید این نهنگ طی دو تراکنش انجام شد و در مرحله اول ۶ میلیون دلار شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۹ دلار خرید. یازده ساعت پس از تراکنش اول، این نهنگ تصمیم گرفت تا دوباره خرید انجام دهد و ۲.۳ میلیون دلار دیگر شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۸ دلار به دارایی‌های خود اضافه کرد.


با افزایش کنترل بازار توسط نهنگ‌ها، فعالان بازار انتظار دارند که روند نزولی کنونی به پایان برسد. پس از رکوردشکنی اخیر شیبا، سهم نهنگ‌های این توکن اندکی کاهش یافت که به کاهش ۴۵ درصدی در کمتر از یک هفته منجر شد.


با افزایش دوباره تعداد نهنگ‌ها در بازار، معامله گران خرد دیگر اکثریت بازار را تشکیل نخواهند داد و نهنگ‌ها، بر خلاف دیگر سرمایه‌گذاران تا زمان رکوردشکنی دوباره دارایی‌های خود را هولد خواهند کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد نهنگ‌ها خود را برای رکورد قیمتی دیگری آماده می‌کنند.


بازار ارزهای دیجیتال پس از نهایی شدن قانون دریافت مالیات از رمزارزها وضعیت چندان مطلوبی ندارد و شیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. قاتل دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر حدود ۵ درصد کاهش یافته و اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۷۹ دلار معامله می‌شود. علیرغم رشد چند صددرصدی شیبا در هفته های گذشته، روند شیبا در طول یک هفته اخیر منفی بوده و ۱۰ درصد کاهش یافته است.


با توجه به حجم معاملات، علاقه معامله گران خرد به خرید شیبا اکنون ۹۸ درصد کاهش یافته است و دلیل اصلی آن کاهش بهای این توکن است.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0