بورس۲۴
1402/04/07
11:28
مجمع چادرملو ۸۹۰ ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو امروز برگزار شد. این مجمع ۸۵ درصد سود شرکت را تقسیم کرد.

مجمع چادرملو 890 ریال سود تقسیم کرد

بورس۲۴ : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو امروز برگزار شد. این مجمع ۸۵ درصد سود شرکت را تقسیم کرد. در این مجمع به ازای هر سهم ۸۹۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.


در این مجمع اعلام شد افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات در دستور کار است. همچنین گفته شد که کچاد ۳۰ درصد با ارزش ذاتی واقعی خود فاصله دارد.


مهم ترین موارد مطرح شده در مجمع به شرح زیر است:


*۲۰۰ واگن به این مجموعه افزوده می شود.


*تولید شرکت در مجموع در بخش گندله طی سه ماهه نزدیک به ۲میلیون ۶۰۰ هزار تن ، در بخش آهن اسفنجی ۴۲۵ هزار تن و بوده است و در مجموع ۱۳ هزار میلیارد تومان فروش در این بخش داشته ایم.


*در تلاشیم از حمل و نقل ریلی بیشتری استفاده کنیم تا بتوانیم قیمت های تمام شده را کاهش دهیم و امیدواریم ۵۵۰ دستگاه واگن خریداری کنیم، ۲۰۰ دستگاه خریداری شده است.


*در خصوص خوراک، شرکت مذاکراتی با سازمان‌های دولتی داشت تا بتوانیم در بحث خوراک و اکتشاف آن اقدام کنیم.


*در محدوده ایران مرکزی اکتشاف انجام خواهیم داد و با سازمان انرژی هسته‌ای در حال مذاکره هستیم.


*تاکنون ۱۰۵ میلیون تن باطله‌برداری انجام شده است تا به سنگ آهن برسیم و خرید سنگ‌‌آهن را، از شرکت‌های دیگر از جمله کاشان خرید داشتیم.


*در حال حاضر در این محدوده مشترک، ۲۷هزار متر حفاری اکتشافی به عمق ۶۰۰ متر به انجام رسیده که حدود ۵هزار متر از آن معادل ۲۰درصد از رگه‌های آهن‌دار عبور کرده است.


*منابع خرید سنگ‌آهن مورد نیاز خود را افزایش داده اسم و به دنبال تامین خوراک از معادن سراسر کشور هستیم. سعی می‌کنیم، سنگ از محدوده ایران مرکزی خارج نشود.


*آمادگی خود را جهت مشارکت و سرمایه‌گذاری در معادن سنگ‌آهن کشور اعلام می‌کنیم.


*طرح احداث کارخانه گندله‌سازی شماره ۲، طرح احداث مجتمع فرالیاژ چادرملو با ظرفیت ۶۵۰۰ تن از مهمترین برنامه های شرکت است.


*طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی اردکان و طرح احداث کارخانه تولید ورق نورد گرم در اردکان، احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی برای تامین برق شرکت طراحی خواهد شد.


*آماده‌سازی و انجام اکتشاف مقدماتی، اجرای عملیات باطله‌برداری دستیابی به توده معدنی در معدن D ۱۹ در دستور کار است


*شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، در احداث کارخانه کنسانتره به ظرفیت یک میلیون تن در قالب شرکت عصر نوین بهاباد مشارکت خواهد داشت.


* احداث کارخانه ذوب کلاف و آهن اسفنجی در قالب شرکت فولاد سرمد ابرکوه و طرح کارخانه ممبران با ظرفیت تولید ۵۰هزار عدد در سال در دستور کار است.


*باطله‌های سنگ‌آهن مجتمع معدنی چهاربوق که خوراک مورد نیاز چادرملو در حوزه کنسانتره را تامین می‌کند، فرآوردی خواهد شد.


این خبر تکیمل می شود...

انتهای خبر

0
0