رویال بورس
1399/08/25
23:34
عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز فعال در بورس، اساتید ، تحلیلگران برتر، تریدرهای بدون ضرر، دکترهای تلگرامی ، سلاطین، حاجی ها و ... خواهش می کنم ب...

عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز فعال در بورس، اساتید ، تحلیلگران برتر، تریدرهای بدون ضرر، دکترهای تلگرامی ، سلاطین، حاجی ها و ...



خواهش می کنم برای یکبار هم شده تیشه ای که در دستانمان هست و به ریشه مون می‌زنیم را زمین بزاریم!



کاش یک جو همدلی، اتحاد و احترام به سرمایه خودمون رو از بنگاهداران و املاکبها ، دلال‌های ارز، و حتی قاچاقچیهای مواد و ساقیهای پارک رو در صنف بورسی داشتیم !



والله ترامپ، بایدن، حسن اقا کلیدساز، شاپور و وافور و ... اونقدر برای بورس ریسک ندارند که خودمون با نظرات کارشناسی ناب و پیکنیکالی خودمون ۲۴ ساعت شبانه روز و به لطف محیط گرم تلگرام در بازار ایجاد می کنیم!



ماشاالله اساتید در هر حوزه از سیاسی، جنگ، مذهبی، از حماسه سهامداران دولتی تا باردار شدن سهامداران کماسه صاحب نظر هستند !



والله این انرژی منفیهایی که میدین اول از همه به خودتون منعکس میشه و در درجه بعدی دل چهارتا سهامدار هیجانی و بعضا کم تجربه رو خالی می کنه و خیلی از مواقع باعث فشار فروش در بازار می شود.



یاد بگیریم اگر در سهم ایکس و ایگرگ روزیمون نبود که ما هم سود عالی کسب کنیم ، بهشون برچسب سوپر حباب و های ریسک نچسبونیم!



یاد بگیریم اگر سهم خودرویی داشتیم پالایشی و فلزات رو نکوبیم!



یاد بگیریم اگر از رالی سهام بازار پایه جاموندیم اونها رو به نارنجک، دینامیت و بمب اتم تشبیه نکنیم!



یاد بگیریم اگر شخصی باهوش بود و از راه حلال در این بازار سود خوبی کسب کرد انگ سفته باز و ... نزنیم!



یاد بگیریم ترسو نباشیم ولی اگر بنا بر ذاتمون لای جیبمون نارگیل نبود حداقل با انرژی منفی که از خودمون منتشر میکنیم باعث ترس و اشتباه دوستانمان نشویم!



یاد بگیریم در شرایط خاص دستمون در دست همدیگه باشه نه در جیب همدیگه!



یاد بگیریم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم!

انتهای خبر

0
0