آکادمی هلاکوئی
1401/05/05
15:00
تحلیل تکنیکال شیبااینو(SHIB)؛ چهارشنبه ۵ مرداد

رمزارز شیبا اینو(SHIB) طی سه ماه گذشته ،…

رمزارز شیبا اینو(SHIB) طی سه ماه گذشته ، سه بار به مانع ۰.۰۰۰۰۱۳۰ دلاری رسید. این آلت کوین آخرین بار در ۲۰ ژوئیه(۲۹ تیر) تلاش کرد که این سطح را مورد امتحان قرار دهد که طی آن ، ۳۴ درصد افزایش یافت. مومنتوم این روند ضعیف بود و در نهایت خرس ها موفق شدند یک بار دیگر قیمت SHIB را به سطوح پایین تر برسانند.


این عقب نشینی منجر به کاهش ۲۱ درصدی شیبا اینو شد. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۳ دلار معامله می شود. با توجه به برگزاری نشست کمیته فدرال بازار باز ، تمامی شرایط ممکن است بدتر شود. از این رو، سرمایه گذاران باید مراقب معاملات در این نوع بازارهای بی ثبات باشند.


در حال حاضر، سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلاری تنها مانع پایداری است که از هولدرهای SHIB در برابر خرس ها محافظت می کند. از دست رفتن این حمایت منجر به کاهش سریع قیمت به سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۲ دلاری خواهد شد.


در مجموع، شیبا اینو طی این روند ، ۲۳ درصد کاهش می یابد و به احتمال زیاد این روند صعودی در همین حدود به کف خود میرسد.


SHIBPERP 2022 07 27 15 03 45 637945118596191929 300x171 - تحلیل تکنیکال شیبااینو(SHIB)؛ چهارشنبه 5 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز SHIB/USDT از سوی دیگر، اگر قیمت شیبا اینو با کندلی روزانه در بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۱ دلاری بسته شود، قیمت به سقف بالاتری خواهد رسید و سناریوی خرسی باطل می شود. در چنین شرایطی، SHIB می تواند با آغاز یک روند صعودی به سمت مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۳۹ دلاری حرکت کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: INVESTING


انتهای خبر

0
0