آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
10:50
رشد ۳۹۵ درصدی آگهی‌های شغلی کریپتو در سال ۲۰۲۱

بر اساس گزارش اخیر لینکدین، فهرست های شغلی…

بر اساس گزارش اخیر لینکدین، فهرست های شغلی برای موقعیت های مرتبط با رمزارزها در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل تقریبا پنج برابر افزایش یافته است.


بر اساس این مطالعه، پست‌های حاوی عناوینی مانند “بیت‌کوین”، “اتریوم”، “بلاک چین” و “رمزارز” از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ (۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰) در ایالات متحده ۳۹۵ درصد رشد داشته است. این آمار به طور قابل توجهی بالاتر از افزایش ۹۵ درصدی لیست های شغلی در صنعت فناوری گسترده تر در همان دوره زمانی بود.


بیشتر موقعیت هابرای پست‌های نرم‌افزاری و مالی بوده است، اما لینکدین همچنین به افزایش تقاضا برای افراد در خدمات حرفه‌ای مانند حسابداری و مشاوره، و همچنین در زمینه سخت‌افزار کامپیوتر اشاره کرده است. البته برخی از رایج ترین عناوین شغلی برای توسعه دهندگان و مهندسان بلاکچین بوده است.


لینکدین به MarketWatch گفت: منطقه خلیج سانفرانسیسکو، آستین در تگزاس، شهر نیویورک، میامی-فورت لادردیل و دنور مناطقی بودند که بیشترین آگهی های شغلی رمزارزی را در سال ۲۰۲۱ داشتند.


در سال ۲۰۲۰، پنج منطقه با بیشترین فهرست مشاغل رمزنگاری عبارتند از منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شهر نیویورک، منطقه رالی-دورهم-چپل هیل در کارولینای شمالی، فیلادلفیا بزرگ و لس آنجلس.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0