بورس پرس
1400/12/14
09:12
وعده جدید وزیر اقتصاد درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت و رفع نارضایتی ها

وزیر اقتصاد از واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان از ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: نارضایتی ها درباره درج اطلاعات با واریز سود، مشکلات رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند ماه به حساب افراد واریز می شود. البته نارضایتی هایی نیز درخصوص درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت که امید است با واریز سود، مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.


وی افزود: تصویب طرح جامع منطقه آزاد باید تا شهریور ماه انجام شود. اخیرا اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای هفت منطقه آزاد جدید در دولت تصویب شد که یک هفتم از اعتبار تعیین شده مربوط به منطقه آزاد اینچه برون است. همچنین واردات کالاهای اساسی از فروردین به سه استان شمالی از مسیر کشورهای سی آی اس تامین می شود و افزایش ظرفیت گمرکی و ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.


خاندوزی به وضعیت کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین اشاره کرد و ادامه داد: اولویت جذب کارکنان بانک هایی که متقاضی استخدام نیرو هستند به کارگیری کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود و این تغییر ماه‌های آینده در بانک ها انجام می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0