بورس پرس
1401/09/22
00:00
مذاکره "مادیرا" برای کسب مجوز تبدیل شدن شرکت اصلی به هلدینگ

صنایع مادیران برای کسب مجوز تبدیل شدن شرکت اصلی به هلدینگ با سازمان بورس و فرابورس وارد مذاکره شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، صنایع مادیران از مذاکرات با سازمان بورس و فرابورس برای کسب مجوز تبدیل شدن شرکت اصلی به هلدینگ خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای امروز شد.


بر این اساس، "مادیرا" اعلام کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت صنایع مادیران و زیرمجموعه ها و به منظور کنترل و اداره بیشتر توسط شرکت اصلی و تبدیل شدن به یک هلدینگ و همچنین گسترش فعالیت های شرکت های فرعی، صنایع مادیران اموال و مواد اولیه شرکت اصلی را در اواخر سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰ به شرکت‌های زیرمجموعه به منظور جداسازی فعالیت های عملیاتی ( تولید، فروش، پشتیبانی و ...) منتقل کرد که صورت های مالی شرکت اصلی و شرکت های فرعی منتشر شده در سامانه کدال از آن تاریخ تاکنون موید این موضوع است. سهامداران جهت تحلیل و درک بهتر اطلاعات مالی شرکت، صورت های مالی تلفیقی را مورد توجه قرار دهند.


در ادامه اقدامات لازم در خصوص فرآیند تبدیل شرکت اصلی به هلدینگ صورت پذیرفت و تاکنون مذاکرات و جلسات متعددی با سازمان بورس و شرکت فرابورس انجام شده و این امر تا زمان کسب مجوز های مربوطه ادامه خواهد داشت. نتایج مربوط به موارد فوق به محض مشخص شدن طبق مفاد ماده ۷ دستورالعمل افشا در سامانه کدال منتشر خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0