رمزارز نیوز
1402/11/21
14:15
اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)

اکسکوینو صرافی اکسکوینو در نظر دارد به کاربرانی که دوستان خود را به این صرافی دعوت کنند ۲۰۰ هزار شیبا به… مطالعه مطلب ...

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو در نظر دارد به کاربرانی که دوستان خود را به این صرافی دعوت کنند ۲۰۰ هزار شیبا به عنوان هدیه پرداخت کند. این صرافی همچنین مدعی است که کاربران با دعوت از دوستان خود می‌توانند در قرعه‌کشی یک پژو ۲۰۶ و سه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip ۵ هم شرکت کنند.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)

تترلند

صرافی تترلند اعلام کرد کاربران این صرافی امکان خرید و فروش بیش از ۴۰۰ رمزارز را بدون پرداخت کارمزد در قسمت مبدل تترلند خواهند داشت.


تبدیل

صرافی تبدیل اعلام کرد کاربران این پلتفرم می‌توانند در سه ارز آنتولوژی (ONT)، نئو (NEO) و پکس گلد (PAXG) از ربات معامله‌گر تبدیل استفاده کنند و به صورت خودکار و ۲۴ ساعته از نوسانات این ارزها سود کسب کنند.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)

او ام پی فینکس

او ام پی فینکس اعلام کرد با توجه به اتمام پشتیبانی بایننس از شبکه BEP۲، واریز و برداشت بر روی این شبکه از دوشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۱ صبح در این صرافی متوقف می‌شود.


اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد ارزهای MAVIA ،DYM و PORK را به پلتفرم خرید و فروش خود اضافه کرده است.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)

رمزینکس

صرافی رمزینکس اعلام کرد ارزهای Axelar ،Atem و Port۳ را به صرافی خود اضافه کرده است.


نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد از امروز ۵ استخر مشارکت جدید به استخرهای این صرافی اضافه شده است و امکان انجام معاملات تعهدی روی ۵ ارز API۳ ،Magic ،RNDR DYDX ،LDO برای کاربران این صرافی فراهم شده است.


ارز پلاس

همگام با بازارهای جهانی، ارزهای جدید و جنجالی بازار، ژوپیتر (JUP)، لیکوییتی (LQTY)، رونین (RON)، فلر (FLR) و نامریر (NMR)، به ارزپلاس اضافه شد.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)
انتهای خبر

0
0