آکادمی هلاکوئی
1400/06/09
08:50
تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ سه شنبه ۹ شهریور

بایننس کوین(BNB) با توجه به اینکه با یک…

بایننس کوین(BNB) با توجه به اینکه با یک سطح مقاومتی مهم مواجه است ، به همین دلیل در تلاش است که روند صعودی خود را حفظ کند. عدم تثبیت قیمت منجر به کاهش BNB به سطوح حمایتی شد. سرمایه گذاران می توانند از خریداران انتظار کام بک را داشته باشند و در نتیجه آن ،رشد قیمت این آلت کوین حاصل می شود.


با این حال ، با توجه به ساختار ناپایدار و مبهم بازار ارز های دیجیتال، اگر بایننس کوین نتواند به بالای مقاومت مذکور بازگردد ، در محدوده ثابتی حرکت خواهد کرد.



بایننس کوین آماده ی یک روند صعودی جدید


قیمت بایننس کوین از ۲۱ اوت (۳۰ مرداد ) تا ۲۶ اوت (۴ شهریور) ۱۵ درصد افزایش یافت و از سد مقاومت ۵۱۷.۱۷ دلاری عبور کرد، اما گاوها نتوانستند روند صعودی خود را حفظ کنند و در نتیجه سرمایه گذاران وادار به سیو سود شدند و قیمت در نهایت ۱۳ درصد اصلاح شد.


BNB در حال حاضر سطح حمایت ۴۴۹.۵۶ دلاری را مورد امتحان قرار می دهد و در اینجا می توانیم شاهد یک کام بک از سوی خریداران باشیم که به یک حرکت شدید صعودی منجر می شود.


در برخی از شرایط ، این روند صعودی می تواند از سد تقاضای ۴۳۴.۱ دلاری شروع شود. در هر صورت ، قیمت بایننس کوین به احتمال زیاد ،۲۷ درصد افزایش می یابد و از سد مقاومت ۵۱۷.۱۷ دلاری عبور کرده و در مسیر رسیدن به سطح ۵۷۱.۳۲ دلاری قرار می گیرد.


در شرایط بسیار صعودی، این روند صعودی می تواند تا سطح ۶۰۳.۸۸ دلاری ادامه یابد که تقریبا ۳۴ درصد صعود را شامل می شود.


BNBPERP 2021 08 31 08 29 47 637659757795865844 300x170 - تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ سه شنبه 9 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز BNB/USDT علیرغم اینکه به نظر می رسد همه چیز برای قیمت بایننس کوین خوب پیش میرود، اما با شکست حمایت ۴۴۹.۵۶ دلاری خریداران را به طور بالقوه تضعیف می کند.


بسته شدن کندلی قاطع زیر سد تقاضای بعدی در ۴۳۴.۱ دلار ،کف پایین تری را ایجاد می کند که در نتیجه ی آن ،سناریوی صعودی باطل می شود. در چنین حالتی ، BNB می تواند به ترتیب به ۴۰۷.۸۳ دلار و ۳۷۸.۱۶ دلار سقوط کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0