آکادمی هلاکوئی
1400/06/11
17:40
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ پنج شنبه ۱۱ شهریور

استلار (XLM) از ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) سه…

استلار (XLM) از ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) سه سقف قیمتی بالاتر و چهار کف قیمتی پایین تر ایجاد کرده است. با ترسیم خط روندی که این نقاط نوسان را به هم متصل می کند ، یک الگوی کنج نزولی شکل می گیرد. این الگوی تکنیکال معمولا بازار را به سمت روند گاوی پیش میبرد و رشد ۱۷ درصدی قیمت را پیش بینی می کند. این تارگت با اندازه گیری فاصله بین اولین سقف و کف نوسانی بدست می آید که طی آن ، قیمت از مقاومت ۰.۳۵۴ دلار به تارگت ۰.۴۱۶ دلاری میرسد.


با این حال ، بخش قابل توجهی از مقاومت در حدود ۰.۳۹۳ دلار قرار دارد. عبور از این مانع ، شروع روند صعودی را تایید می کند و XLM را به ۰.۴۱۶ دلار رسانده و آن را در مسیر افزایش به مقاومت ۰.۴۳۰ دلاری قرار می دهد.


با بسته شدن یک کندل قاطع ۴ ساعته در بالای ۰.۴۳۰ دلار ، احتمال افزایش قیمت به ۰.۴۶۸ دلار افزایش می یابد و در طی آن استلار ۴۰ درصد رشد می کند.


XLMPERP 2021 09 02 15 12 30 637661738995542681 300x170 - تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ پنج شنبه 11 شهریور

نمودار ۴ ساعته جفت ارز XLM/USDT


صرف نظر از سناریوی صعودی ، اگر قیمت XLM نتواند بالاتر از خط روند بالایی کنج نزولی حفظ شود ، این نشان دهنده آن است که شکست مقاومتی اخیر ساختگی بوده است. در چنین شرایطی ، استلار ممکن است مجددا به خط روند پایینی کنج در ۰.۳۳۸ دلار اصلاح شود.


انتظار میرود که خریداران به احتمال زیاد در قیمت ۰.۳۳۸ دلاری به بازار بازگردند ، اما عدم تثبیت قیمت در بالای ۰.۳۱۵ دلار ، سناریوی صعودی را باطل می کند.


چنین تحولی می تواند منجر به سقوط ۱۳ درصدی استلار به ۰.۲۷۲ دلار شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0