صکوک
1402/10/17
10:14
عرضه ۷۳۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهامی عام) به مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ به مدت سه روز کاری در نماد صکویر۵۱۰ عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهامی عام) به مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ به مدت سه روز کاری در نماد صکویر۵۱۰ عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر به ارزش ۷۳۰ میلیارد تومان جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز محصولات تولیدی این شرکت از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۳ ساله و با نرخ ۲۴ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.


این اوراق فاقد ضامن بوده و از ساز و کار رتبه‌بندی اعتباری در آن استفاده شده است. رتبه اعتباری بلندمدت و کوتاه مدت شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر به ترتیب A- و A۱ می‌باشد که توسط شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا تعیین شده است.


صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک سپه به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه امید به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی دی پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد.


انتهای خبر

0
0